Aviseringar
Rensa alla

Vattnet utomlands


Ämnesstartare

Jag kommer ihåg när jag var i Florida vid sisådär ~6 års ålder och där kunde vi inte dricka vattnet så vi fick köpa en massa vatten på flaska. Likaså har det varit i många av länderna som jag har varit i, men alltså egentligen varför tål man inte vattnet utomlands? Och om jag tex skulle flytta till Florida, hur lång tid tar det att vänja sig och hur går man tillväga, dricker man typ ett halvt glas per dag för att vänja sig eller? [shake]
Jag kanske är helt ute och cyklar men jaja det här var dagens tankeställare för mig i alla fall.

Peace


   
Citera

men vad dricker då floridianerna om man inte kan dricka vattnet där, köper dom också vatten på flaska om dom vill dricka vatten?[sad]


   
SvaraCitera

kebu har kissat i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

men vad dricker då floridianerna om man inte kan dricka vattnet där, köper dom också vatten på flaska om dom vill dricka vatten?[sad]

Precis det som är konstig men jag antar att dom dricker vattnet och att deras (vad är det? mage? tarmar? njurar? någon i alla fall) blablabla tål det i alla fall varför skulle det annars finnas dricksvatten där? [cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kebu har kissat i det


   
SvaraCitera

juland17:

Precis det som är konstig men jag antar att dom dricker vattnet och att deras (vad är det? mage? tarmar? njurar? någon i alla fall) blablabla tål det i alla fall varför skulle det annars finnas dricksvatten där? [cute]

väldans bra fråga det där faktiskt[sad]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera