Aviseringar
Rensa alla

Vaxa bäven - värt det eller ej?


Lounge

Zapzap:

Okej hela tiden är en väldig överdrift men man måste ju byta dom då och då för de blir slöa.

då har du inte hittat TEH rakhyvel. min venus divine har iaf asbra rakblad. köper kanske 8 hyvelstycken per år, som mest.


   
SvaraCitera

Lounge:

då har du inte hittat TEH rakhyvel. min venus divine har iaf asbra rakblad. köper kanske 8 hyvelstycken per år, som mest.

[surprised] Iofs.. vadum jag är.. jag har den och jag har aldrig köpt nytt paket sen jag fick den lololol.. åh vad jag klagar i onödan hela tiden [bigsmile]


   
SvaraCitera
Lounge

Zapzap:

åh vad jag klagar i onödan hela tiden [bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera

vem fan rakar fittan nuförtiden? är väl inte år 2000!?


   
SvaraCitera
höna

Sagitta:

tar jag bort det med en pincett

PAIN[chocked] har vaxat bikinilinjen och fick typ som ett blåmärke lol


   
SvaraCitera

värt pga ekonomiskt och man slipper en massa stubb efter två dagar. när man är på sådant humör.


   
SvaraCitera

Gillar att vaxa bikinilinjen. Ska göra efter min morgondusch idag. På mig funkar det bättre om man vaxar åt fel håll men öh ska du verkligen vaxa intima delar själv ifall du inte har så mkt talang för annan vaxning?[cute]

Skulle vaxat på salong om min månnatliga inkomst var större än 1250 och ifall det fanns en sån salong på bussavstånd härifrån.


   
SvaraCitera

+ för mig håller bikinilingesvaxning i typ 2 månader [tard] så ganska värt, ja


   
SvaraCitera

Vaxade allt själv ett tag. Smärtan tyckte inte jag var något större problem, men det tog så himlarns lång tid att göra det själv. Man var tvungen att samla sig inför varje himla "drag" och det var ett jädrans pill med allt klet. Tror att det skulle vara mer värt det om man gjorde på salong, om man hade råd alltså.

Man håller sig definitivt hårfri en betydligt längre period än när man rakar. Och så blir man ju faktiskt helt hårfri, och har inte kvar miniministubb som det nästan alltid blir när man rakar.


   
SvaraCitera
Bakric

Bränn bort det istället [badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Hur fan ka nni plåga er själva genom att NOPPA MURRHÅRE???

gör inte så ont. man vänjer sig. noppade bort hälften ett tag[badgrin]


   
SvaraCitera

amsi:

gör inte så ont. man vänjer sig. noppade bort hälften ett tag[badgrin]

Men usch [cry]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Men usch

blev ju bra sen[bigsmile]


   
SvaraCitera

amsi:

blev ju bra sen[bigsmile]

MEN SMÄRTA KVINNA!! [cry]


   
SvaraCitera

Zapzap:

MEN SMÄRTA KVINNA!!

finns värre, haha dessutom drog jag lååångsamt.


   
SvaraCitera