Aviseringar
Rensa alla

vaxa underlivet på salong?


äckligt att ha hår vid stjärten[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Har dock inte kollat in så noga på andra

okej, nej men precis alla har ju inte det. men det är helt normalt, inget man borde äcklas av egentligen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

äckligt att ha hår vid stjärten

kanske du tycker, ja. 🙂 jag tycker inte det är äckligt, men på stranden i bikinitrosor vill jag inte riskera att det kan syns ändå. jag tycker inte det är fint, och inte äckligt heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endagitaget:

okej, nej men precis alla har ju inte det. men det är helt normalt, inget man borde äcklas av egentligen. 🙂

Haha du är en sån dära ny attention wh**e på UM, fan!


   
SvaraCitera

endagitaget:

kanske du tycker, ja. 🙂 jag tycker inte det är äckligt, men på stranden i bikinitrosor vill jag inte riskera att det kan syns ändå. jag tycker inte det är fint, och inte äckligt heller!

äsch skoja ändå bara. är kille så har säkert ganska så mycket mer än dej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Haha du är en sån dära ny attention wh**e på UM, fan!

jaha, och varför skulle jag vara det? inte så att jag skryter om håret där precis. [confused] jag är bara ärlig.

kebu12:

är kille så har säkert ganska så mycket mer än dej

haha ja, antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konkelbär [tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endagitaget:

jaha, och varför skulle jag vara det? inte så att jag skryter om håret där precis. jag är bara ärlig.

tor inte det är som är så många tjejer som är intresserade av att du ska vaza din fitta. Men du kanske villl få killarna upphetsade och det e vad du håller på med, seriöst, vad förväntar du dig för svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

tor inte det är som är så många tjejer som är intresserade av att du ska vaza din fitta. Men du kanske villl få killarna upphetsade och det e vad du håller på med, seriöst, vad förväntar du dig för svar?

jag hade ett par frågor om detta jag gärna ville ha svar på, därför jag skapade tråden. vad gör du här, i tråden, när du ändå inte kommer med något vettigt?


   
SvaraCitera

mahadNr2:

Men du kanske villl få killarna upphetsade och det e vad du håller på med, seriöst, vad förväntar du dig för svar?

lol [bigsmile]

OnT: Dom gör olika på olika salonger, då får kanske ringa eller maila och fråga. Ont gör det antagligen [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Dom gör olika på olika salonger, då får kanske ringa eller maila och fråga. Ont gör det antagligen

okej, tänkte mig ett ungerfärligt pris. skulle vilja höra om lite erfarenheter om detta, men ont förstår jag att det gör! fast det är väl något man vänjer sig vid. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ganska vanligt att tjejer har hår i röven. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fitnessrx:

Det är ganska vanligt att tjejer har hår i röven. Tyvärr.

ja, precis det jag skrev ju. ;p


   
SvaraCitera

fitnessrx:

Det är ganska vanligt att tjejer har hår i röven. Tyvärr.

Men det är ju det som gör att man vill slicka de i röva[y]


   
SvaraCitera

jag vill också göra det[cry]


   
SvaraCitera