Aviseringar
Rensa alla

Vecka #50 för fasiken!


Ämnesstartare

Fasiken

Vecka 48 är över och man har blivit ett år äldre. Eller ah, vecka 49 nu men kom på tråden nu så att.. aja älskar bob hund pga helgen v48! Det är min låt som Öberg sa när jag fick träffa honom en gång, tyckte det var väldigt underligt sagt av honom då vi aldrig träffats innan. Funderade mycket på hur han kände till mig.. men fann ingen anledning att tro på honom, såg honom som en lögnare och en falsk man som alla andra artister. Men jag fortsatte att gilla deras musik ändå.

Men så idag så kom jag äntligen på det.. vad jag vill göra!

Jo jag vill bli så social att jag vågar möta framtidens bob hund och ge ett sådant vackert och härlig intryck på honom att han skriver en grymt bra låt som jag sedan nöjt kommer lyssna på och veta att den handlar om mig. Berätta för min dotter att jag var en mycket god vän till hennes favoritartister då vi var yngre. Kanske till och med att han är far till min dotter, då han kommer vara en riktig charmör men total olust till att fostra ett barn. Kanske var det så att han låg med min vackra fru (terrormat) strax innan vi började dejta och inte vet om att det är hans barn. 

Aja! Nu börjar jag med mitt nya projekt där umare får vara med och rösta fram vad jag ska göra under alla veckor för att utveckla min sociala kompetens. 


Alltså det alternativ som får flest röster ska jag göra innan veckan är slut!


(går i beta-version fram tills årsskiftet, så det blir kanske lite tama alternativ)


   
Citera
Ämnesstartare

fattar ingenting, men gillar sättet du skriver på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket

va fan mina taggar försvann fattar inte 

går inte o lägga till igen :S(USAdahsufahsfusff Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig så sjukt naken utan mina taggar Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här påminner lite om en annan tråd jag en gång hade faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska även stå "vad du tycker om dom"

lite svårt o veta vad ni som röstar tycker 

ah va rörigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det handlar om hållbar utveckling

något långsam oxo

små steg e alltid bäst

tog jättestort steg nu i höst o de e fan jobbigare än vad det behöver vara Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok de här va fail 🙁

en röst på jättelång tid

fuck you att ja orkar skriva pm till alla *_* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej ballt en röst till började bli nervös

kmr sitta o bumpa jättemycketRodnar


   
SvaraCitera
Mooze

komigen fan, det är internet du kan inte göra bort dig här anonymt ^^ Btw pröva chatta med tjejer online, så blire enklare sen i verkligehten då du vet vafan man ska säga xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooze:
komigen fan, det är internet du kan inte göra bort dig här anonymt ^^ Btw pröva chatta med tjejer online, så blire enklare sen i verkligehten då du vet vafan man ska säga xD

ja, fast e inte så anonym :(!

men det är inte direkt det som är problemet. Och tjejer kan jag prata med, värre med killar. Och när de gäller folk ja pratat med över nätet så har det blivit jättesvårt att våga träffa någon av de olika könen ensamma o ganska lite svårt me umträffar oxo Arg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast ah tjejer irl blir jag nog lika obekväm med nu när de va så längesedan ja träffa nån ny Rodnar

men vill gärna tro att jag är lika skillad på prata 1on1 som förr efter nån halvtimme 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: Sträcka upp handen och ställa onödiga frågor till din lärare


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

You run and you run to catch up with the sun, but it's sinking. Racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way, but you're older, shorter of breath and one day closer to death.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Röstade på

Fasiken: Våga säga "HEJ" när du kommer in i klassrummet ...


   
SvaraCitera