Aviseringar
Rensa alla

Vedisk matematik: Genial, snillrik och supereffektiv!


Ämnesstartare

Här har ni ALLT kring Vedisk matematik:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=413286

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Men det är Mankan som har skrivit tråden...han är fantastisk!


   
SvaraCitera

Xiap_90:

Men det är Mankan som har skrivit tråden...han är fantastisk!

Word. Har du läst hans tråd om snubben som kunde heala folk som gav allt de ägde till honom?


   
SvaraCitera

iddqd:

Word. Har du läst hans tråd om snubben som kunde heala folk som gav allt de ägde till honom?

Hahaha, nej ^^ Länka? [smile]
Blev dock väldigt underhållen av hans tråd om att evolutionen inte finns pga att det inte finns "mellanformer" någonstans xD

Det var dock länge sen han gjorde något nytt [cry] Eller?


   
SvaraCitera

Xiap_90:

Hahaha, nej ^^ Länka? [smile]

http://www.flashback.info/showthread.php?t=418080

Xiap_90:

Blev dock väldigt underhållen av hans tråd om att evolutionen inte finns pga att det inte finns "mellanformer" någonstans xD

Jo, fast det argumentet har man ju sett ett antal gånger redan. Det är bara att nämna ordet mulåsna så får man slut på debatten.

Xiap_90:

Det var dock länge sen han gjorde något nytt [cry] Eller?

Ja, det senaste jag såg var från i mars.


   
SvaraCitera

Jag tror att Mankan och Dödsguden är samma person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jo, fast det argumentet har man ju sett ett antal gånger redan. Det är bara att nämna ordet mulåsna så får man slut på debatten.

Mulåsnan är fortfarande bara ett hästdjur och dessutom ett sterilt sådant...så där fick man slut på den debatten... [badgrin]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Mulåsnan är fortfarande bara ett hästdjur och dessutom ett sterilt sådant...så där fick man slut på den debatten... [badgrin]

Ja, men åsnan och hästen är två olika arter. De kan dock få avkomma tillsammans, vilket innebär att de inte är nära släkt. En gång i tiden så kunde de också få fertil avkomma.


   
SvaraCitera

z i n:

g tror att Mankan och Dödsguden är samma person.

Tror jag också. Speciellt med tanke på att båda använder fetstil väldigt mycket och även skrattande smileys.


   
SvaraCitera

Intressant..


   
SvaraCitera

Lanina:

Tror jag också. Speciellt med tanke på att båda använder fetstil väldigt mycket och även skrattande smileys.

Och att båda är idioter som babblar nonsens![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralucard:

Och att båda är idioter som babblar nonsens!

Vem har utsett dig till domare? [shake]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vem har utsett dig till domare? [shake]

Ingen. Men att du är en idiot som babblar nonsens är ju en självklarhet vid det här laget. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Första vettiga tråd du skapat.

Jag gillar vedisk matematik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralucard:

Men att du är en idiot som babblar nonsens är ju en självklarhet vid det här laget.

Bara för att inte du förstår dig på livets djupare mysterier... [n]


   
SvaraCitera