Aviseringar
Rensa alla

Vedisk matematik: Genial, snillrik och supereffektiv!


Dödsguden:

Bara för att inte du förstår dig på livets djupare mysterier... [n]

Hehehe, jag förstår mer än vad du tror. Mycket djupare tankar än ditt trams om gudar och levitation. Bara att jag inte tar upp sånna saker för jag vill inte skämma ut mig inför andra som inte tycker likadant som du har gjort nu ett antal gånger. Och sen en annan anledningen är att jag inte vill att någon annan ska ha samma tankar som mig när det gäller vad som händer innan och efter döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralucard:

Och sen en annan anledningen är att jag inte vill att någon annan ska ha samma tankar som mig när det gäller vad som händer innan och efter döden.

Det är inte mina egna tankar, det är Guds naturlagar... [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Det är inte mina egna tankar, det är Guds naturlagar... [cool]

Påstår du att det är gud som har gjort mina tankar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralucard:

Påstår du att det är gud som har gjort mina tankar?

Gud har gett dig ett sinne och det är du som väljer vad du ska tänka för tankar med ditt sinne... [cool]


   
SvaraCitera
leafar

Dödsguden:

Mulåsnan är fortfarande bara ett hästdjur och dessutom ett sterilt sådant...så där fick man slut på den debatten...

Du är korkad. Att de över huvud taget kan få en avkomma visar på att de härstammar från samma djur. Liknande exempel finns med fåglar.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Gud har gett dig ett sinne

Nope, fick det från nån annan. Inte något mongo som GUD...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leafar:

Du är korkad. Att de över huvud taget kan få en avkomma visar på att de härstammar från samma djur. Liknande exempel finns med fåglar.

Ja, från hästdjur, och de kommer att fortsätta att vara hästdjur i all framtid också... [cool]

Så glöm de sjuka sagorna om att katten kom från råttan och hästen från hunden och liknande vansinnigheter... [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralucard:

Nope, fick det från nån annan. Inte något mongo som GUD...

Från vem fick du ditt sinne ursprungligen?

Källa på att den Högste Herren skulle vara ett mongo, tack!


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Källa på att den Högste Herren skulle vara ett mongo, tack!

Hurglaballaboo!? Schmidaneo, hu rrololololol.


   
SvaraCitera
leafar

Dödsguden:

Källa på att den Högste Herren skulle vara ett mongo, tack!

Källa på att han inte skulle vara ett mongo tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leafar:

Källa på att han inte skulle vara ett mongo tack!

Ett mongo saknar den nödvändiga Intelligensen att skapa galaxer, planeter och livsformer... [cool]


   
SvaraCitera
leafar

Dödsguden:

Ett mongo saknar den nödvändiga Intelligensen att skapa galaxer, planeter och livsformer...

Tja... om du kallar det vi lever i för en intelligent skapelse. Känns som om ett mongo mycket väl kunde slängt ihop det här. I alla fall med de krafter som Gud påstås ha.


   
SvaraCitera

ZANGIEF!!!! är GENIAL, SNILLRIK och SUPEREFFEKTIV!!!

Image


   
SvaraCitera
leafar

jag väääääntar på dödsgudens svar


   
SvaraCitera
leafar

Dödsguden:

Ett mongo saknar den nödvändiga Intelligensen att skapa galaxer, planeter och livsformer...

dessutom kan han mycket väl vara ett mongo nu även om han inte var det tidigare


   
SvaraCitera