Aviseringar
Rensa alla

Veggi+oveggi=


Emmelipemmeli:

Om den har tandställning tenderar ju saker att dröja sig kvar. skall din partner då skrubba munnen med desifincerande medel och tandborste innan ni munslafsar?

Kan ej med säkerhet konstatera då jag ej upplevt, dock tror jag bestämt att ett glas vatten ändock skulle räcka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hej Emmelipemmeli, du missförstod vad jag menade ;/

Förlåt[sad][blush][blush]
Vad menade du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Hej Vegetarianer.

Hej. (Ja, jag är flera vegetarianer.)

Emmelipemmeli:

Kan ni pussa på en sådan?

Been there, done that.

Emmelipemmeli:

Kan ni kyssa en sådan?

Been there, done that.

Emmelipemmeli:

Skulle ni tvinga er partner att borsta tänderna och gurgla sig med frätande syra innan ni gav er på något pussande?

Nej. Däremot hade jag aldrig grovhånglat med personen i fråga två minuter efter att denne svalt käket, liksom. Vill inte behöva känna smak eller efterdyningar av det. Uäh. Ett-två glas valfri dryck (ej köttsaft [crazy]) och några minuters chillande and we're good to go.

Kan tilläggas att jag var tillsammans med en köttätare i ca 2½ av de tre år jag hittills varit veg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog inte vara ihop med en köttis från första början. Annars skulle jag nog få den att iallafall vänta en stund efter måltider (innehållandes kött).


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

dock tror jag bestämt att ett glas vatten ändock skulle räcka.

Nu syftar jag naturligtvis på pussande på DIREKT efter animalisk måltid. Annars är det skit samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Förlåt[sad][blush][blush]
Vad menade du?

Det är för invecklat plus att man måste ha ett visst sinne för långsökt humor ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

"Du luktar yoghurt. "

Veganers värsta mardröm. (Värre än otrogenhet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

ej köttsaft

Det kan bero på att jag borde få sockerkick typ nu, men jag skrattar fortfarande irl åt det där. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Det kan bero på att jag borde få sockerkick typ nu, men jag skrattar fortfarande irl åt det där. [blush]

I aim to please. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det är för invecklat plus att man måste ha ett visst sinne för långsökt humor ;/

Har sjukt långsökt humor när jag själv kommer på iaf. Dock lär ju inte det vara så roligt nu, typ 20 min senare ;p


   
SvaraCitera

Lament:

Veganers värsta mardröm. (Värre än otrogenhet)

Det värsta är att detta verkligen inträffat.
Gör ansats till att pussa på, känner vämjelig odör av kroppsvätskor från kor. Gråter blod, gör uttalande, jävla "Du luktar yoghurt".

Hej, jag har en smärre fobi för animaliska livsmedel.

Lament:

otrogenhet

otrohet* [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Har sjukt långsökt humor när jag själv kommer på iaf. Dock lär ju inte det vara så roligt nu, typ 20 min senare ;p

Haha nä precis [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

otrohet*

Helvete jag tror tabletterna påverkar min svenska, gör allt fler misstag. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, klart jag tror det kan funka. Det är inte direkt så att jag aldrig ätit kött (8 mån sen), jag respekterar att den jag är ihop gör det så klart. Är inte ens säkert att jag aldrig mer kommer gå tillbaka till o äta kött.
Det där med och kyssas efter maten, alltså om han dricker vatten och tar ett tuggummi, så är det fine för mig =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök hjälp!


   
SvaraCitera