Aviseringar
Rensa alla

Veka regler


Ämnesstartare

Här har man verkligen gjort sitt yttersta för att stick it to the man och se vad som kommer hända.

Har både förolämpat personer och skrivit en sida om totalt judehat (antisemitism i sin rätta mening), men blir ändå inte avstängd förrän nästa gång. Man kan ju skriva vad som helst...

Hårdare regler krävs! Och att bara bli avstängd i en vecka... please. Ingen är så beroende av UM.


   
Citera
Ämnesstartare

Jolter:

Hårdare regler krävs! Och att bara bli avstängd i en vecka... please. Ingen är så beroende av UM.

Om du får 15p+ så blir det 1mån och sedan perm-bann vid 20p.

Ville bara ge dig en chans att skärpa dig istället för att ge dig en 5poängare till som skulle ha lett till en låsning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

instämmer helt, UM är så jävligt lama med sina regler.

Spammar du skiten ur en massa trådar så kan du vänta dig ingenting, men tar du dig an lite förolämpningar och kraftangrepp så blir moderatererna helt skogstokiga och varnar som självaste fan.

Inte undra på att det blir allt färre och färre seriösa diskussioner på sidan när så mycket debattdugligt folk blir bannade för småsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

instämmer helt, UM är så jävligt lama med sina regler.

In your face Crypto.

Vissa människor är inte av "rätta virket" att vara moderatorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Sming: instämmer helt, UM är så jävligt lama med sina regler.
In your face Crypto.

Jag har inte satt reglerna [rolleyes]

Jolter:

Vissa människor är inte av "rätta virket" att vara moderatorer.

Och just vad anser du är fel med mitt modererande? Att jag inte gav dig en 5p och låste dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vi byta? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Ingen är så beroende av UM.

jag är [blush] höhöhöhöhö, no... men nu jävlar, stör mig lite på det, nu när du ändå tar upp det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Man kan ju skriva vad som helst...

Som om det skulle vara något negativt? Troll.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sming:

Inte undra på att det blir allt färre och färre seriösa diskussioner på sidan när så mycket debattdugligt folk blir bannade för småsaker.

Debattdugligt folk... Um... nu tror jag herrn talar i nattmössan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

[blush]


   
SvaraCitera
Åtta

variabel:

[blush]

Image

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

[wink]

[cry][cry][cry][party]


   
SvaraCitera
zIGGE

(Det var en gång i landet för länge, väldigt länge sedan..)

Varning #3
Varningspoäng: 1
Du får en varningspoäng för spam i chatten.
Varnad av variabel | 2009-11-15 16:09:42 |

T__T av variabel av alla mods javascript:doAddSmiley('[tard]');message_change('message');

(Då chatten fungerade[tard])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

å andra sidan fick jag 4 p varning för att ha frågat nollan hur det känns att vara en nolla. Tycker det är bra som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Inte undra på att det blir allt färre och färre seriösa diskussioner på sidan när så mycket debattdugligt folk blir bannade för småsaker.

Man är inte debattduglig om man behöver använda sig av personangrepp.

För övrigt är man värdelös på att förolämpa om det är så uppenbart att man blir varnad för det.


   
SvaraCitera

Jolter:

Hårdare regler krävs! Och att bara bli avstängd i en vecka... please. Ingen är så beroende av UM.

Om du inte är nöjd så ska du nog byta forum.


   
SvaraCitera