Aviseringar
Rensa alla

Vem är bra på att sminka?


Ämnesstartare

Jag har tänkt att jag borde sminka mig någon gång bara för att. För att lyckas med detta projekt så behöver jag en sminkexpert, är du det? Söt


   
Citera

Nope. Defintivt inte Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var nog mycket duktig i min ungdom men sedan lade jag av sminket och blev sedan rätt medelmåttig för att inte säga dålig.
Tittade mig i spegeln efter att ha tvättat ansiktet för någon dag sedan och tänkte hah ungefär sådär ser du ju ut med smink också. Förr i tiden var det två totalt helt olika ansikten. Borde börja sminka mig fint igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag har tänkt att jag borde sminka mig någon gång bara för att. För att lyckas med detta projekt så behöver jag en sminkexpert, är du det? Söt

bor för långt borta. Skeptisk vi vet alla att du skrapade tråden åt mig men nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det......stalin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ja.............

På andra åxå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sminkexpert är jag inte, men ganska duktig på det, är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
bor för långt borta. Skeptisk vi vet alla att du skrapade tråden åt mig men nej.

Vart boru då? Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Jag var nog mycket duktig i min ungdom men sedan lade jag av sminket och blev sedan rätt medelmåttig för att inte säga dålig.
Tittade mig i spegeln efter att ha tvättat ansiktet för någon dag sedan och tänkte hah ungefär sådär ser du ju ut med smink också. Förr i tiden var det två totalt helt olika ansikten. Borde börja sminka mig fint igen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Sminkexpert är jag inte, men ganska duktig på det, är jag.

Okej, what products do I need? Söt (Frågar alla den frågan nu)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Okej, what products do I need? Söt (Frågar alla den frågan nu)

Beror på vad du söker för look.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Beror på vad du söker för look.

Jag vet inte vad för look som går att söka, jag tänkte mig att en sminkexpert ska veta vad för look som blir snyggt/passar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag vet inte vad för look som går att söka, jag tänkte mig att en sminkexpert ska veta vad för look som blir snyggt/passar bra.

För all del, men det är bra att veta om du har några särskilda önskemål.


   
SvaraCitera