Aviseringar
Rensa alla

Vem är den här asha-karaktären?


Ämnesstartare

Kakaoxo:

Supply and Demand: Vet inte hur ska jag ska beskriva dig utan att bli anmäld av dig, så jag avstår nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tanig liberal herre som många verkar ogilla av någon anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

tanig

Gissar på att han anmäler detta inlägg.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Gissar på att han anmäler detta inlägg.

Enough is enough, okay? Vi är inte på någons sida och trakasserier blir inte okay bara för att jag uttryckt att användaren i fråga varit besvärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Enough is enough, okay? Vi är inte på någons sida och trakasserier blir inte okay bara för att jag uttryckt att användaren i fråga varit besvärlig.

Ser inte hur det där var trakasserande, men ok!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Utveckla

Du är inte lik dem andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskigt utseende.


   
SvaraCitera

tror det hade varit bäst att fråga honom osv

antar att du ej vill veta hur jag definierar det så tänker ej skriva ngt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag sitter vid min stationära och använder um++ är dina inlägg censurerade pga redardation; jag antar att det säger en del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

när jag sitter vid min stationära och använder um++ är dina inlägg censurerade pga redardation; jag antar att det säger en del.

jag har halva um censurerat i firefox så [confused] du borde sitta vid din stationära dator oftare tycker jag. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

du borde sitta vid din stationära dator oftare tycker jag. [cute]

det tycker jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Trovärdig.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

udda, var det. han... tycks tro att kunskap överskrider betydelse än personen. strävar efter att vara pk - helt eneklt.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

han... tycks tro att kunskap överskrider betydelse än personen.

Nej nej! Att bry sig om hur man formulerar sig beror på att tankar leder till ord vilket leder till handlingar. Därför är det av stor vikt att tänka konstruktivt, för att slippa bli en facist vilket är vad man blir om man inte aktivt motarbetar. Att man bry sig om hur man formulerar sig har även med INTERSUBJEKTIVITET att göra, varför förvirra folk när man kan uttrycka sig på ett tydligt sätt?


   
SvaraCitera

motsatsen till det han tror om sig själv typ


   
SvaraCitera