Aviseringar
Rensa alla

Vem är din favorit i The Slipknots???


Ämnesstartare

Gruvan:

Nog för att Joey är en skicklig jävel... Men... Ne, gillar inte Slipknot. Inte har de spelat Death heller! Icke!Ledsen

lyssna the heretic anthem den är death metal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666:

lyssna the heretic anthem den är death metal

Nää, albumet Iowa är rakt igenom Nu Metal. Även fast gitarrerna är rätt distade. Disasterpiece är en helt duglig låt från dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Nää, albumet Iowa är rakt igenom Nu Metal. Även fast gitarrerna är rätt distade. Disasterpiece är en helt duglig låt från dem.

Iowa är bästa skivan 100% bästa metal albumet riktigt true metal 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Iowa är bästa skivan 100% bästa metal albumet riktigt true metal

Om det är True Metal kan ju diskuteras efter olika synvinklar, men det är ju Slipknots "hårdaste" och mörkaste åtminstone! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Om det är True Metal kan ju diskuteras efter olika synvinklar, men det är ju Slipknots "hårdaste" och mörkaste åtminstone! Tumme upp

och bästa!

gillar inte deras nya grejer där de sjunger vanligt för mycket

alla låtar borde låta som the heretic anthem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: och bästa!

gillar inte deras nya grejer där de sjunger vanligt för mycket

alla låtar borde låta som the heretic anthem

Gillar inte bandet särskilt som sagt, fast tycker det självbetitlade albumet är bäst om jag ska välja!
Inte hört de nya tror jag... Om det är inte typ Pscyhosocial o dessa låtar som helt plötsligt alla verkade gilla som inte ens hört Slipknot innan. Det säger ju en del om hur bra dessa skivor är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Gillar inte bandet särskilt som sagt, fast tycker det självbetitlade albumet är bäst om jag ska välja!
Inte hört de nya tror jag... Om det är inte typ Pscyhosocial o dessa låtar som helt plötsligt alla verkade gilla som inte ens hört Slipknot innan. Det säger ju en del om hur bra dessa skivor är...

Psychosocial är ju en rätt rolig låt! Men gillar Iowa bäst.

PEOPLE E LIKA MED SHIT!!! YEAH XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: PEOPLE E LIKA MED SHIT!!! YEAH XD

Ja jävlar, där fick dem verkligen huvudet på spiken med en sådan titel! Unikt inom Metal att ha en sådan syn om folk menar jag...Rullar ögonenOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan

Ja jävlar, där fick dem verkligen huvudet på spiken med en sådan titel! Unikt inom Metal att ha en sådan syn om folk menar jag...Rullar ögonenOskyldig

Men det roliga med metal är när det är klyschigt!

Detta är ju helt fantastiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: ik

jag känner igen dig på hur du skriver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Men det roliga med metal är när det är klyschigt!

Detta är ju helt fantastiskt

Nä det tycker jag inte. Är allt för seriöst inställd till den musik jag lyssnar på. Kan uppfattas som torr, but that's the truth! Icke!Skål


   
SvaraCitera