Aviseringar
Rensa alla

Vem är din favvo skådespelare?


Ämnesstartare

Vem/vilka är din/a favorit skådespelerska/are? Varför?
Är det för hens personlighet, utseende, talang eller något annat?

Min favoritskådis just nu är Happy Jankell. Jag upplever henne som en konstnärssjäl med ett flytande djup som jag kan relatera till. Dessutom är både hennes utseende och hennes (b)röst 10/10.


   
Citera

James Spader speciellt i The Blacklist.


   
SvaraCitera

Tom Waits är ju alltid go men jag vet egentligen inte riktigt, det finns många jag gillar men ingen jag har som speciell favorit på det viset. Men jag ser ju en film om jag får reda på att Waits är med i den samtidigt vetifan om han är så mycket av en fantastisk skådespelare som att han väljer rätt filmer.


   
SvaraCitera

JOHNNY DEPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredaghelaveckan:
JOHNNY DEPP

Ånej. Johnny Nepp Tumme ned


   
SvaraCitera

Indiodd:

Ånej. Johnny Nepp Tumme ned

GRR!!! Arg


   
SvaraCitera

dazed:
Tom Waits är ju alltid go men jag vet egentligen inte riktigt, det finns många jag gillar men ingen jag har som speciell favorit på det viset. Men jag ser ju en film om jag får reda på att Waits är med i den samtidigt vetifan om han är så mycket av en fantastisk skådespelare som att han väljer rätt filmer.

Haha känner lite samma. Men han förgyller ju allt han är med i. Ska nog ta och se om Wristcutters: A love story nu bara för det. Hjärta


   
SvaraCitera

När tom cruise är bra... då är han så jävla bra


   
SvaraCitera

Edinburgh:

Haha känner lite samma. Men han förgyller ju allt han är med i. Ska nog ta och se om Wristcutters: A love story nu bara för det. Hjärta

Ja fan gör det, så bra!
Jag har ju två tämligen osäkra men ändå vägledande principer jag faller tillbaks på. Waitsprincipen som vi tog upp, som även kan översättas till konsumtion när man ska shoppa nån halvsjaskig fulblend på bolaget utan inspiration och man köper någon som förekommer i Waitslåtar typ Chivas Regal eller Old Bushmills.
Färgprincipen, där rött alltid är rätt. Tänk röda cigaretter, rött vin, röd mjölk, röd politik osv.


   
SvaraCitera
lok501

David Tennant, Eddie Murphy och Tom hanks är alla bra skådisar!


   
SvaraCitera

Tommy Wiseau.


   
SvaraCitera

Vill inte vara en stereotypisk tonårstjej men Leonardo Dicaprio tycker jag är väldigt bra.


   
SvaraCitera