Aviseringar
Rensa alla

vem är din förebild?[crazy]


Ämnesstartare

skriv vem som är din förebild och berätta lite om personen.

min förebild är isabella löwengrip. hon inspirerar mig på så många olika sett. först och främst är hon en framstående banbrytande entreprenör och för det andra är hon otroligt vacker.
jag beundrar verkligen isabela för hennes samarbete med anorexi/bulimi-kontakt och hur hon är en fantastisk förebild för många unga tjejer. hon förespråkar ett hälsosamt skönhetsideal t.ex. marilyn monroe och agneta fältskog som både är två vackra framgångsrika kvinnor.
isabella har tre företag och planerar att sälja åtminstone bellme när hon börjar studera juridik. hon vill bli advokat och rikta in sig på kvinnomisshandel. hon har fått förfrågan om att plugga i oxford men planerar att stanna kvar i sthlm och plugga på sthlm's universitet.
just längtar bella efter att skaffa en hund men hon får inte för sin pojkvän nils.
isabella löwengrip går också under namnen bella kortform av isabella), blondinbella (bloggnamn) och bellsan (pojkvännens smeknamn på henne).
kort och gott; isabella insiprerar mig och är en sann förebild för unga killar och tjejer i hela världen!

bifogar en bild på isabella, hon skulle verkligen kunna ställa upp i miss universum[crazy]

så vacker.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

min förebild är MD stellan[rolleyes] Inte för ni vet vem han är[wink]


   
SvaraCitera

jag har ingen förebild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen men är ju som jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kenta från "dom kallar oss mods"

Joakim Thåström

och

Ulf Dageby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog ingen faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

min förebild är MD stellan Inte för ni vet vem han är

NEMO:

erätta lite om personen.


   
SvaraCitera

Kissie ofc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

copycat ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

berätta lite om personen.

Han jobbar på macdonalds frölunda och är en så jävla skön kille som alltid är glad och poitiv han gör allas dagar mycket bättre[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Han jobbar på macdonalds frölunda och är en så jävla skön kille som alltid är glad och poitiv han gör allas dagar mycket bättre

Men åh vad bra! Så du vill också jobba på mcdonalds i Frölunda? Vad kul att du hittat någon du ser upp till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Men åh vad bra! Så du vill också jobba på mcdonalds i Frölunda? Vad kul att du hittat någon du ser upp till!

Personligheten inte jobbet[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... min mamma [blush] ser inte precis upp till kändisar och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Personligheten inte jobbet

förlåt.
du behöver väl vara så aggressiv. kanske missförstod. alla är faktiskt inte så smarta. anmäld

rugguggla:

... min mamma

varför, kort beskriiivning?


   
SvaraCitera

mary-kate olsen, tillexempel. men jag blir avundsjuk på alla emo-scene flickor i alla thinspo videos, hehe [ops]


   
SvaraCitera