Forumet - vem är du

vem är du

330 0 41

Spana också in:

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]
var på fest, tyckte inte om det så mycket. har aldrig fått det jag velat på fest. så varför fortsätter jag att gå på dessa, år efter år eller år? sjukt dumt. men finns väl något "ge aldrig upp" inom mig.

jag har ju fått det jag velat genom annat.. så varför går jag på fest? o denna känsla av att jag missat något när jag inte går på fest...
fjarrkontroll:

var på fest, tyckte inte om det så mycket. har aldrig fått det jag velat på fest. så varför fortsätter jag att gå på dessa, år efter år eller år? sjukt dumt. men finns väl något "ge aldrig upp" inom mig.jag har ju fått det jag velat genom annat.. så varför går jag på fest? o denna känsla av att jag missat något när jag inte går på fest...

gå inte på fest
festen är över
skit i dedär var hemma o dansa drick alkohol ha hög musik och gör alla döva