Aviseringar
Rensa alla

Vem är ganon?


Ämnesstartare

Ja, vem är ganon?


   
Citera
Ämnesstartare

En person att tycka synd om.


   
SvaraCitera

Ska inte skriva hans namn igen, men det är en riktig störd tönt som inte har ett liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

det är en riktig störd tönt som inte har ett liv

En av anledningarna till att man ska tycka synd om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så denna kristoffer hanson är ganon?


   
SvaraCitera

Storchen84:

En av anledningarna till att man ska tycka synd om honom.

Nja, eller jo. Tycker lite synd om honom faktiskt. Att man kan vara besatt av denna sida så mycket som han är. Det är lite skrämmande.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Les voleurs:

Så denna kristoffer hanson är ganon?

En av hans fejkanvändare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

von ganondorf är den lokala herren i frack och monokel, vars livsmål verkar vara att odla sin mustasch, få små barn att gråta, och orsaka lidande och misär för den lokala superskurken åtta, som är hans nemesis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag uppfattat det här rätt: Ganon e en kille som spenderar hela sin vardag åt att skapa fejkpersonligheter under flera veckors tid bara för att sen stanna uppe till 5 på natten och låsa massa användare, som sen ändå låses upp några timmar senare av andra mods?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag uppfattat det här rätt: Ganon e en kille som spenderar hela sin vardag åt att skapa fejkpersonligheter under flera veckors tid bara för att sen stanna uppe till 5 på natten och låsa massa användare, som sen ändå låses upp några timmar senare av andra mods, bara för att upprepa processen igen?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

r flera veckors tid bara för att sen stanna uppe till 5 på natten och låsa massa användare, som sen ändå låses upp några timmar senare av andra mods?

Typ. Han spenderar en massa tid att göra fejkanvändare, försöker ta över andras användare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du?


   
SvaraCitera

isola:

Får skriva hans namn då han skrev mitt

Meh, jag vill ju också, men då försvann det mystiskt. [shake]

Sen så tror jag inte att du heter Sara Larsson så du får inte skriva hans namn!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Har jag uppfattat det här rätt: Ganon e en kille som spenderar hela sin vardag åt att skapa fejkpersonligheter under flera veckors tid

typ, men all träning har gjort honom duktig på det, han var mod i ~ett år (?) utan att bli avslöjad. Tror att jag skulle bli ganonella ifall jag var duktigare på att stalka folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

von ganondorf är den lokala herren i frack och monokel, vars livsmål verkar vara att odla sin mustasch, få små barn att gråta, och orsaka lidande och misär för den lokala superskurken åtta, som är hans nemesis.

vad är superskurkens orsak för hans misantropi då?


   
SvaraCitera