Aviseringar
Rensa alla

Vem är jag, och vad vill jag?


Cobrak

Vad sägs om att vi drar ut på en bilrunda i varsin solstol på taket och njuter av en kopp kaffe? Det är kanske inte det mest optimala att göra, men tanken är fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Finns ju hur mycket föreningar och organisationer som helst.. Gillar du någon sport?

Nä ingen sport.. Har aldrig funkat med mina klumpfötter, plattfötter och svaga händer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt: Skulle komma till london, sen skulle du inse vem du dras med, med tanke på min ägg allergi..

London är inget att se ändå vettu... Men vad fan, finns väl annat att käka än ägg? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
Vad sägs om att du vi drar ut på en bilrunda i varsin solstol på taket och njuter av en kopp kaffe? Det är kanske inte det mest optimala att göra, men tanken är fin.

Tanken är fin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Nä ingen sport.. Har aldrig funkat med mina klumpfötter, plattfötter och svaga händer..

Finns ju sporter som inte är fysiska..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

London är inget att se ändå vettu... Men vad fan, finns väl annat att käka än ägg? 

Säg det till dom stoppar ägg i allt :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåja, måste påstå att mina dåliga dag blev bättre. Fantastisk forum och människor tack Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka sporter är inte fysiska? Fotboll, innebandy, ishockey, volleyboll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Skulle vilja lära mig att fotografera, kunna njuta mer av livet och kanske göra en matlagningskanal på youtube.. Sen kommer jag på vem jag är, och ger upp och går och lägger mig.

Men det är ju perfekt!! Då ska du ju naturligtvis hitta nån kurs eller förening där man lär sig fotografera, gärna för yngre människor! Måste ju också finnas matlagningskurser eller liknande! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Vilka sporter är inte fysiska? Fotboll, innebandy, ishockey, volleyboll..

Alla är mer eller mindre fysiska. Till de mindre fysiska hör typ schack 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Alla är mer eller mindre fysiska. Till de mindre fysiska hör typ schack 

Det var typ sådana saker jag syftade på. Finns ju alla möjliga "sporter" man kan utöva om man har ett intresse. Kortspel, olika sällskapsspel, schack, dart, biljard, pingis och liknande som inte kräver allt för mycket fysik..


   
SvaraCitera

Dart, bowling, skytte, pilbåge osv


   
SvaraCitera

Spelar inte magic eller Warhammer men gemenskapen hos de spelen verkar vara enorm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var väldigt duktig på pingis en gång i tiden..
Tamme fan om jag inte ska skita i allt, ta mina sista pengar packa lätt och åka tåg i sverige.. Gotland ska vara fint, gröna lund har jag aldrig vart på, och Tomas ledin och veronica maggio vill jag se..


   
SvaraCitera