Aviseringar
Rensa alla

Vem är jocke?[sad]


Ämnesstartare

Vem är denna mystiska Jocke som tydligen älskar mig mest av allt i hela världen?[surprised]Jag försöker inbilla mig om att jag är den enda i hela västra götaland som heter malin johansson och att notisen är menad för bara mig.[blush]

Vem är Jocke?[sad]

Dold text: Sämst kvalitet,men ändå[zzz]

DSC01192.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

jag såg bara att det stod ngnting om en ny färg tv[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag såg bara att det stod ngnting om en ny färg tv

han kanske har färg tv?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

han kanske har färg tv?

tss, försöka locka dig med sånt trams![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tss, försöka locka dig med sånt trams!

sant,patetiskt försök,alla vet ju att juveler lockar kvinnor,inte tv'ar.eller möjligen en vit sagoponny,jag är inte så kräsen.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr.. Existrar rätt många. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Tyvärr.. Existrar

men sluta förstöra den fina stunden för mig![sad]d kanske är philip men han har ett kodnamn[blush]*hoppas hoppas!*[blush]
du ska ge mig philips msn[sad]jag är traumatiserad för livet sen han flytta.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

,jag är inte så kräsen

nej verkligen inte!du har ju din självrespekt kvinna.,en vit sagoponny eller Hejdå för alltid[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men sluta förstöra den fina stunden för mig![sad]d kanske är philip men han har ett kodnamn[blush]*hoppas hoppas!*[blush]
du ska ge mig philips msn[sad]jag är traumatiserad för livet sen han flytta.[sad]

Jag PM:ar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej verkligen inte!du har ju din självrespekt kvinna.,en vit sagoponny eller Hejdå för alltid

Precis,är d bara jag som är sån?[shake]Alla killar borde ge sin tjej en vit ponny eller en färg tv,d är lixom standard inom ett förhållande.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Precis,är d bara jag som är sån?Alla killar borde ge sin tjej en vit ponny eller en färg tv,d är lixom standard inom ett förhållande

Jag vet! alla andra tjejer är slampor, isch på dem, vi är fina & respektabla, ingen vacker färg tv eller duglig ponny= inget förhållande[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag vet! alla andra tjejer är slampor, isch på dem, vi är fina & respektabla, ingen vacker färg tv eller duglig ponny= inget förhållande

word,helt sanslöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Vem är Jocke

wow jocke [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

wow jocke

jag har redan snackat med wow-jocke och nej det är inte han, han tog lvl 80 igår btw[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojje:

han tog lvl 80 igår btw

creeds [bigcheers]


   
SvaraCitera