Aviseringar
Rensa alla

Vem är muslim och vem är inte det/din definition av muslim/koranen


Ämnesstartare

lex.:

Varför avreggar du hela tiden och skapar nya konton? Är det inte jobbigt?

Hur kommer ni med så kreativa namn? Det är väl ännu jobbigare än att bara ta ett random namn 


   
SvaraCitera

isola:
Säger någon att hn är muslim så ser jag väl hn som muslimsk


   
SvaraCitera
reben

folk som säger dom e d


   
SvaraCitera

lex.:

Varför avreggar du hela tiden och skapar nya konton? Är det inte jobbigt?

Gör inte du också det?


   
SvaraCitera
GraGo

Marshall Mathers:

Absolut, det är bara godkända översättningar av islamska forskare som har som yrke att bland annat analysera surorna och ge dom det hära historiska aspekten och tolka den där efter, helt enkelt tolka koranen efter ett forsknings princip
Patrick tolka och sebort från är helt olika femmor, 
Det står i koranen att homosexualitet är icke naturligt! Ja det gör det, men man kan heller inte jämföra Muhammed som leve för länge sen med idag, 
Det står även i koranen att kunskap är väldigt viktigt och flera andra suror tyder på att det ska vara okej idag
Alla mina gamla användare är bakom mig och dessutom avaktiverade, jag har aldrig haft 2 igång samtidigt

Ja och andra "vinklade" koraner är också gjorda av islamska forskare som har som yrke att analysera surorna.
Bara att de som skriver koranens budskap är idioter.


   
SvaraCitera

Patrick: homosexualitet

Patrick: homosexualitet

Patrick: homosexualitet

#1 ämnet du pratar om. Osäker????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Ja och andra "vinklade" koraner är också gjorda av islamska forskare som har som yrke att analysera surorna.
Bara att de som skriver koranens budskap är idioter.

Absolut inte, det är det islamiska forskningsinstitution. vet inte var det ligger, som sköter dom officiellt godkända översättningarna, annars sker det missförstånd, som tex Jihad som har blivit felöversatt som det heliga kriget  i många år, 

Det är därför det är viktigt med officiella översättningar


   
SvaraCitera