Aviseringar
Rensa alla

Vem är ni enligt kyrkan?


Ämnesstartare

-230


   
SvaraCitera

satanisten. först läste jag på 250 att jag var kristen och ba wtf dethär kan inte stämma, sen såg jag att det stod -250.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-240 [smile]


   
SvaraCitera

-80. Det enda som stämde i texten om Satanisten är att jag inte tror på gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-280

Skrämmande test för övrigt


   
SvaraCitera

jag är satanist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-60 [blush]


   
SvaraCitera

quote=Lycklig]På den yttersta dagen kommer Satan att välkomna dig med öppna armar

Var har du hittat denna hemsida??
Den kändes helt overklig.
Jag vill bara upplysa om att det finns en mängd kristna människor som känner sig mycket främmande inför denna typ av kristendom. Fylld av förbud, hot om helvetet och fantasilös och dessutom våldsglorifierande. [mad]

Minns att Jesus älskar Dig och det var svårt att se något vittnesbörd om det på den sidan! [no-no]

[


   
SvaraCitera

-200.

Alla som får mer än -100 är failfags. [no-no]


   
SvaraCitera

Ehm, bör förövrigt nämnas att det där är en skämtsida, som inte har någonting med svenska kyrkan att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-210


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-160


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-250


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycklig:

Vem är ni enligt kyrkan?

Gud.

k1337oris:

Ehm, bör förövrigt nämnas att det där är en skämtsida, som inte har någonting med svenska kyrkan att göra.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- 160

Tvivlaren: I grund och botten försöker du att vara en moralisk människa, även om du ganska ofta inte orkar. Gud spelar en lite roll i ditt liv, även om han antagligen finns där när du som mest behöver honom. Om du vågar släppa taget och överlämnar dig till Herren kommer du att finna nya sanningar. Kontakta oss så kan vi utarbeta en frälsningsplan för dig - du behöver verkligen finna Gud!

ehm ...[rolleyes]


   
SvaraCitera