Aviseringar
Rensa alla

vem av de fem personerna ovan är du mest stolt över, och varför?


vill du dansa bigboy xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: vill du dansa bigboy xd

oj då blev du kränkt nu? ska du inte skriva något stöddigt och pubertalt, så att jag med gott samvete kan ta ner ditt sköra psyke på jorden närhelst jag känner för det? Blink


   
SvaraCitera

Biker Balkong: oj då blev du kränkt nu? ska du inte skriva något stöddigt och pubertalt, så att jag med gott samvete kan ta ner ditt sköra psyke på jorden närhelst jag känner för det?

neeej bråkar du som storchen 🙁
ååhh öhh du e typ jätte dum för ja sägr d xd


   
SvaraCitera

Oj absolut biker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan är storchen? din farsa?

ont: mahalageasca, för att han kommer med så lysande comebacks


   
SvaraCitera

Biker Balkong: vem fan är storchen? din farsa?

nej det är en användare sedan länge här på forumet som har för vana att skriva ungefär så substanslösa dissar som du skrev, alltså svinlöjlig totalt meningslös pajkastning som inte kan leda till ett skit, att du inte förstår att det är meningslöst eller förstår att det är meningslöst men ändå skriver så som du gör pekar väl på vissa karaktärsdrag (detta är ett exempel på ett kritiskt inlägg med substans, man kan mer eller mindre tydligt se hur jag tänkt för att komma fram till slutsatsen : ) ) om du inte förstår att "oj då blev du kränkt nu? ska du inte skriva något stöddigt och pubertalt, så att jag med gott samvete kan ta ner ditt sköra psyke på jorden närhelst jag känner för det? Blink" fyller ungefär samma funktion som "huhähähägähghgägfkldfsfjfdn  dfslnsdfkjsfdsdb dlsanjdfkjakfj" när det gäller att "komma åt" mig eller någon annan så har jag bad news. jag blir dock irriterad på grund att du verkar tro att du har skrivit något med substans

Biker Balkong: ont: mahalageasca, för att han kommer med så lysande comebacks

vad tycker du om den då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: vad tycker du om den då?

den får underkänt, då det du skrev var ren smörja. min diss var till att börja med inte substanslös. din debattstil är ungefär lika mogen som de könsord du kryddar den med och du har ju uppenbarligen ett väldigt skört psyke, som besvarar min "substanslösa" diss med en textvägg innehållandes... ja, vad? någon helt obefogad liknelse mellan mig och en annan användare, som du baserar på ca två inlägg jag skrivit?

bättre kan du, jag tror på dig


   
SvaraCitera

likheten är kuslig xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: likheten är kuslig xd

hur var det där med substanslösa dissar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ut ur min tråd, pajas


   
SvaraCitera

mynona: /

xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahalageaska, eftersom han vet när han förlorat xD


   
SvaraCitera

Biker Balkong: mahalageaska, eftersom han vet när han förlorat xD

ja den som fortsätter skriva längst vinner alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: ja den som fortsätter skriva längst vinner alltid

nej, men den som är längst gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oskyldig


   
SvaraCitera