Aviseringar
Rensa alla

Vem borde vunnit melodifestivalen?


Ämnesstartare

Jag tyckte det var fel person som vann melodifestivalen. Loreen har inte en chans. Tycker att Ullis Munther skulle vunnit [ops]. Vem tycker ni skulle vunnit? [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker det var bra att Loreen vann. Enda låten som föll mig i smaken trots att verserna är lamea [smile]


   
SvaraCitera
höna

jag tycker björn ranelid borde vunnit.


   
SvaraCitera

Jag tycker de borde ha oklahomabombat hela skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ändrar min åsikt lite. Visst har hon en chans. Men hon kommer inte komma långt.


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Men hon kommer inte komma långt.

Jag gillar hur smart du försöker låta men att du faller ganska brutalt på målsnöret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag gillar hur smart du försöker låta men att du faller ganska brutalt på målsnöret.

Märker att du tycker om att starta internetbråk.


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Ullis Munther

[cry]

Nej, Loreen var min favorit från första gången jag hörde hennes låt. Är nöjd. [smile]


   
SvaraCitera

Thorsten "Hingsten" Flinck såklart.

"Jag reser mig igen". Bara läs det, det är klart han menar att hans svulstiga manslemm reser sig. Hur svenska folket inte kan rösta på en sån alfahane som Thorsten är långt bortom mig.


   
SvaraCitera

Euforia är tvärtom den ultimata vinnarlåten, menar inte att den nödvändigtvis vinner Eurovision Song Contest, men det var mer eller mindre den bästa vi kunde skicka. Samtidigt som Loreen har möjlighet att visa upp sin skicklighet som virtuos är den konstärlig, men ändå dansvänlig. Ett esse.


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Märker att du tycker om att starta internetbråk.

Nej, gillar bara att vara dryg [no-no]


   
SvaraCitera

Tyckte hennes låt var totalt intetsägande, som vilken radiodänga som helst. Miskovskys var finast [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Euforia är tvärtom den ultimata vinnarlåten, menar inte att den nödvändigtvis vinner Eurovision Song Contest, men det var mer eller mindre den bästa vi kunde skicka. Samtidigt som Loreen har möjlighet att visa upp sin skicklighet som virtuos är den konstärlig, men ändå dansvänlig. Ett esse.

Tycker att hon sjunger bra. Det var okej att skicka henne men vi kommer inte att komma på en lika bra plats som förra året. Iaf vad jag tror.


   
SvaraCitera

åh twilight <3 [blush]


   
SvaraCitera
gulan

dead by april ägde ju!


   
SvaraCitera