Aviseringar
Rensa alla

Vem i The Office us är du?


Ämnesstartare

Som vi alla vet här på vårt lilla umkontor är det viktigt att veta vilka man har att göra med så här är ett litet test ni ska göra.

Glad midsommar på er! 

(och skulle jag gå in på denna tråd i framtiden och böla över att jag verkar ha tillbringat midsommar ensam så vill jag bara säga: du gjorde ej det ta't lugnt du gick och åt middag medan andra kollade på tråkig film)

enhanced-28742-1395930135-5.jpg?no-auto


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

När jag gjorde om testet nu blev jag Creed men innan blev jag Pam. Är nog mer av en Pam i alla fall så jag röstade Pam. Är nog lite Angela också när jag otrivs. Pamgela.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Toby

jag har inte sett serien, men det lät som en tragisk karaktär baserat på den korta beskrivningen man fick. så det stämmer kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev så ledsen när Michael slutade uhu


   
SvaraCitera

Så jag fick Darryl...

Screenshot_20160624-204357.png


   
SvaraCitera

Screenshot_20160624-204647.png

De här går, får ingen jag kan rösta på. Måste vara en obetydlig sidkaraktär


   
SvaraCitera

Toby första gången och nu Angela. Gråter


   
SvaraCitera

Gareth


   
SvaraCitera

Blev creed. Vet inte vem det är :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vismut:
Gareth

Arg


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Arg

;)))))))))))))))))))))))))


   
SvaraCitera

You got: Toby Flenderson
You have weighty ambitions and passions, but often feel as if you're underestimated. Your reserved nature makes it harder for you to connect with others, but you know the right person will eventually understand you.


   
SvaraCitera

You got: Oscar MartinezYou’re very intelligent and are quick to correct others when they are wrong. You also have sophisticated tastes and enjoy discussing literature and other such fine things.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Angela

känner inte igen mig i beskrivningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde se serien

S3ON:

känner inte igen mig i beskrivningen


   
SvaraCitera