Aviseringar
Rensa alla

Vem i Twin Peaks är personen ovan?


mynona
Ämnesstartare

Vet egentligen inte om tillräkligt många känner till seriens karaktärer för att leken ska funka, men jag vill pröva, så varsågod. 


   
Citera

Laura Palmer


   
SvaraCitera

Harold Smith 


   
SvaraCitera

James


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
James

Den tråkigaste och mjäkigaste karaktären i hela serien... mjo, förmodligen sant. 🙁 Får trösta mig med att han är snäll, men det blir rätt svårt att inte hata dig från och med nu.

(Hoppa över mig)


   
SvaraCitera

Proteus:

Den tråkigaste och mjäkigaste karaktären i hela serien... mjo, förmodligen sant. 🙁 Får trösta mig med att han är snäll, men det blir rätt svårt att inte hata dig från och med nu.

(Hoppa över mig)

James hade aldrig blivit så kränkt över att få höra att han är sig själv. Sluta gå out of character


   
SvaraCitera

Fantastiskt: James hade aldrig blivit så kränkt över att få höra att han är sig själv. Sluta gå out of character 

James hade heller aldrig skrivit upp dig på sin svarta lista och svurit att hämnas denna oförrätt när du minst anar det.

(Skriv om Fantastiskt)


   
SvaraCitera

Proteus: (Skriv om Fantastiskt)

Som att någon ändå skulle våga skriva om dig någonsin igen?


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Som att någon ändå skulle våga skriva om dig någonsin igen?

se det som att du är den största snubben i finkan


   
SvaraCitera

den glad gopnik:

se det som att du är den största snubben i finkan

Om jag nu e de... varför håller proteus på o muckar me mig?

JAG SKA HA RESPEKT


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Om jag nu e de... varför håller proteus på o muckar me mig?

JAG SKA HA RESPEKT

vafan nu kommer du kanske känna dig fånig! menar ju det man säger om att man måste spöa den största snubben när man hamnar i finkan, detta för att få respekt, så att ingen annan ska försöka bråka med en.

precis så har proteus gjort.. han har markerat att han kan fucka upp vem som helst som liknar honom vid dryga twin peaks-karaktärer


   
SvaraCitera

den glad gopnik:

vafan nu kommer du kanske känna dig fånig! menar ju det man säger om att man måste spöa den största snubben när man hamnar i finkan, detta för att få respekt, så att ingen annan ska försöka bråka med en.

precis så har proteus gjort.. han har markerat att han kan fucka upp vem som helst som liknar honom vid dryga twin peaks-karaktärer

Håll din jävla käft


   
SvaraCitera

*tog mig ur situationen... felfritt*


   
SvaraCitera

Albert Rosenfield


   
SvaraCitera
frukt

helt klart bob


   
SvaraCitera