Aviseringar
Rensa alla

Vem identifierar du dig mest med i Vänner?


passe:

Vi båda kan vara tjocka, oki

mm yes plz Hjärta 


   
SvaraCitera

honolulu:
nej.. han är så last decade att han är mainstream

typ som uttrycken "last decade" och "mainstream" då eller?


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

df rqp: typ som uttrycken "last decade" och "mainstream" då eller?

Word!


   
SvaraCitera

df rqp:

typ som uttrycken "last decade" och "mainstream" då eller?

precis så! 


   
SvaraCitera

honolulu:

precis så! 

så barney är dålig för att han enligt utdaterade värderingar är utdaterad?


   
SvaraCitera

df rqp:

så barney är dålig för att han enligt utdaterade värderingar är utdaterad?

de är inte utdaterade värderingar för att uttrycken är uttjatade, de är fortfarande relevanta även om det inte är enda förklaringen till varför jag tycker han är dålig. jag tycker han är tråkig, inga dimensioner. but that's just me. 


   
SvaraCitera

vem fan är barney


   
SvaraCitera

honolulu:

de är inte utdaterade värderingar för att uttrycken är uttjatade, de är fortfarande relevanta även om det inte är enda förklaringen till varför jag tycker han är dålig. jag tycker han är tråkig, inga dimensioner. but that's just me. 

han är ju fantastisk och säger skojiga saker.

jämfört med övriga karaktärer i HiMyM, friends o liknande är han oerhört mångbottnad och komplex tycker jag. de andra är rätt förutsägbara och fyller sin roll medan han tillåts utrymme för olika infall, och mer nyanserade återkommande gags osv.


   
SvaraCitera

vad i helvete


   
SvaraCitera

frukt:
vad i helvete

ja


   
SvaraCitera

df rqp:

han är ju fantastisk och säger skojiga saker.

jämfört med övriga karaktärer i HiMyM, friends o liknande är han oerhört mångbottnad och komplex tycker jag. de andra är rätt förutsägbara och fyller sin roll medan han tillåts utrymme för olika infall, och mer nyanserade återkommande gags osv.

följer inte serien men har sett många avsnitt på tv, tycker inte han är så speciell som folk får honom att verka. han är ju dessutom enklast att göra oförutsägbar, för skaparna. men kanske får se honom med andra ögon.

frukt:
vad i helvete

från how i met ur mother


   
SvaraCitera

honolulu:

följer inte serien men har sett många avsnitt på tv, tycker inte han är så speciell som folk får honom att verka. han är ju dessutom enklast att göra oförutsägbar, för skaparna. men kanske får se honom med andra ögon.

varför skulle han bli sämre av att vara enkel att skriva? 

d kallas flow


   
SvaraCitera

df rqp:

varför skulle han bli sämre av att vara enkel att skriva? 

d kallas flow

det var ingenting som gjorde honom sämre, utan bara ett konstaterande. eller ja, beror ju på hur man ser på det.


   
SvaraCitera

OMG SÄSONG 7 AV MAD MEN STARTAR I APRIL HELVETE DET ÄR EN EVIGHET DIT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

det är dessutom sista säsongen ever FAAAN


   
SvaraCitera

honolulu:

det var ingenting som gjorde honom sämre, utan bara ett konstaterande. eller ja, beror ju på hur man ser på det.

ett "dessutom" efter ett motargument tolkar jag som ett ytterligare motargument.
Rodnar


   
SvaraCitera