Aviseringar
Rensa alla

Vem på um gillar du mest (förutom ev. partner) och vad tror du att personen ovan tycker om denne?


Ämnesstartare

Hade jag haft en klar favorit hade jag nog skrivit ut det men nu är det flera och då kan det bli oskönt när man oundvikligen glömmer någon och kanske blir det tom käbbel å moralisk indignation i kvadrat i likhet med tidigare varianter av denna trådstart. Tror de flesta jag gillar vet om det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussys 

mynona e min bitch

tror inte dazed avskyr henne


   
SvaraCitera
mynona

dazed:
Hade jag haft en klar favorit hade jag nog skrivit ut det men nu är det flera och då kan det bli oskönt när man oundvikligen glömmer någon och kanske blir det tom käbbel å moralisk indignation i kvadrat i likhet med tidigare varianter av denna trådstart. Tror de flesta jag gillar vet om det ändå.

äsch då: alla vet väl egentligen att man inte kan välja mellan dem man tycker om. när man svarar på en sådan fråga nämner man helt enkelt den av de man gillar som man råkar komma att tänka på just då! fast erkänner att jag är tveksam att nämna ett namn själv, dock av andra skäl, så svarar på andra halvan av frågan då: 

Jag gillar bäst en person jag tror att S3ON...ja, kanske har en vagt bra uppfattning om men inte tänkt så mycket på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inga på UM. 

Bryr mig inte om vad mynona kan tänkas tycka om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sadasd


   
SvaraCitera
mynona

Av dem jag gillar mest (och likvärdigt) väljer jag ut en som trådsvar. Tror att hn tycker bra om hen ovan, men inte funderat så mkt över henne.


   
SvaraCitera