Aviseringar
Rensa alla

Vem ska jag välja?!


Ämnesstartare

Nu har allting blivit så himla komplicerat på sistone.
Jag och en kille, som vi kan kalla för V, har varit on/off ett bra tag, kanske ett år eller så. Vi går i samma klass nu, så jag träffar honom i stort sett varje dag.
Nu på sistone har han varit mer på än någonsin, han tar på mig, pratar med mig så fort han ser mig, ögonkontakt o.s.v. Jag gillar honom med, men nu fick jag veta att min bästa vän tycker om honom också! Vad ska jag göra? Jag skulle såklart vilja ha honom som mer än bara kompis, men då riskerar jag att förlora min bästa vän.
Jag har sett hur ledsen hon har blivit när hon sett V flörta med mig.

Sen så finns det en annan som finns i huvudet på mig. Min granne nämligen, jag träffade honom i September första gången på ett tivoli. En utav mina kompisar träffade på sin kusin, som var där med tre andra killar, som var min granne. Jag fastnade för honom direkt. Plötsligt så skulle alla i hans gäng följa med oss hem, för det var mörkt ute och deras bil var parkerad i närheten av vårat hus. Alla gick och hade kul, fram tills vi var framme och vi gick skilda vägar. Senare visades det sig att han flyttade in i lägenheten bredvid min, och jag har bara träffat på honom typ 3-4 gånger. Annars har jag bara sett honom gå förbi. Ja, jag är intresserad men jag vet inte vad jag ska göra?
Jag kan få V, men då riskerar jag att förlora min bästa vän.
Jag är intresserad av min granne, men kan inte..?


   
Citera
Ämnesstartare

Neverlet:

Jag och en kille, som vi kan kalla för V

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera