Aviseringar
Rensa alla

vem ska jag välja


Ämnesstartare

Hej!!
Jag råkade gå och bli kär i en kille för ett tag sen..
Mina kompisar sa att jag skulle satsa på han för att han är trevlig och snäll och så och för att jag blev kär i honom..[love]
Den senaste tiden har vi umgåts jätte mycket. Men det kändes typsådär men inte dåligt heller.
Sen för ett tag sen träffade jag en annan kille på en fest.[love]
Han började prata med mej och sånt. sen så bad han all att vara tysta för han hade något "viktig" att säga. det han sa var att han tyckte att jag var vacker och snä]ll gullig mm. jag trodde jag skulle dö. Det var typ det pisammaste jag har varit med om..
Japp o så blev jag kär i han med men nu har jag bara den senaste i huvet. och han är lite äldre med.
vem är det jag ska välja?? vem ska jag satsa på??[cry][confused]


   
Citera

den första tycker jag


   
SvaraCitera

följ ditt hjärta fråga inte oss. inget val kan bli fel


   
SvaraCitera

Den första ger mindre playervibbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den första


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

den första tycker jag

håller med. den andra tycker du kanske bara om bara för att han sagt att han tycker om dig. men det är bara du som vet vad som är rätt. lyssna på dig själv så kan inget bli fel.


   
SvaraCitera

den första . d

den andra verkar va en player [crazy]


   
SvaraCitera

Tycker inte att du ska satsa på någon, tycker du ska skaffa en vandrande pinne istället. När du har en fungerande relation med den utan att behöva be um om råd över saker som vi uppenbarligen inte har någon verklig insikt i så kanske du kan fundera på att gå vidare till större djur.


   
SvaraCitera

Shit va mesigt!

Vadå viktigt att säga?

"Emh, kan alla vara tysta..jag har något viktigt att berätta...."

(NEJ har han cancer? AIDS? Ska han gifta sig?!?!?!?)

"Jag tycker du är gullig...tack för mig"


   
SvaraCitera

Den andra är en player, som alla andra sa. Men är du verkligen sjutton? Du känns mycket yngre.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Om du tvekar mellan två killar så är du inte tillräckligt kär i någon av dom så välj ingen, lär känna båda ordentligt och kanske tappar du känslorna för den ena, och får starkare känslor för en annan, eller så kommer nån annan random kille som du klickar 100% med[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer inte att få nån alls om du ska hålla på sådära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valet verkar mer eller mindre självklart?


   
SvaraCitera

Du sa att ni träffades på festen och du är säker på att han inte var full då ?

Jag tycker att du ska välja den som får dig att känna dig lyckligast.
För känslor tar alltid över.

[smile] lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

följ ditt hjärta. du behöver inte satsa på någon av de där. 🙂


   
SvaraCitera