Aviseringar
Rensa alla

Vem ska jag välja?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag inte har någon aning om vad jag ska göra, så jag sänker mig till en viss nivå och skriver ut allt jag känner på en hemsida.

Det är allafall så att jag är ihop med en jättegullig kille sen tre månader tillbaka. Han är snäll och säger gulliga saker och så, men han är inte det minsta snygg. Det går väldigt segt för oss, och det har knappt hänt något på tre månader. Det jobbiga är att vi går i samma klass. Problemet är att en kille som jag föll för i somras, har tagit upp kontakten igen och vill ses. Han är så snygg så det är inte sant, och jag tror jag fortfarande gillar honom lite. Jag vet verkligen inte vem jag ska välja, för jag kommer säkert falla för honom om jag träffar honom. Men min pojkvän kan jag verkligen vara mig själv framför, och han förstår mig. Men han är lite jobbig och omogen.

Hjälp mig, jag vet verkligen inte vad jag ska göra!
Den snygga lite farliga, eller den snälla och gulliga?


   
Citera
Ämnesstartare

Du är bara ett litet barn, du borde inte ens ha en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

Den snygga lite farliga, eller den snälla och gulliga?

låt dom slåss i en battle royal för att avgöra tvisten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

Hjälp mig, jag vet verkligen inte vad jag ska göra!
Den snygga lite farliga, eller den snälla och gulliga?

clauui:

F13

Sigh..

Vad sägs som att göra vad du själv känner för, istället för att lyssna på vad massa idioter från internet säger. Helvetes jävla chodes alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på om du ytlig eller ej.

Tycker det är rätt fucked up att du frågar oss vem du ska välja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Tycker det är rätt fucked up att du frågar oss vem du ska välja...

Avatar:

Vad sägs som att göra vad du själv känner för, istället för att lyssna på vad massa idioter från internet säger

Läste ni inte vad det stod eller? Jag har ingen jävla aning vad jag ska göra, väx upp och skriv ett normalt svar för guds skull!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

Läste ni inte vad det stod eller? Jag har ingen jävla aning vad jag ska göra, väx upp och skriv ett normalt svar för guds skull!

Det märks att du är 13


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

väx upp och skriv ett normalt svar för guds skull!

Jag skrev ett normalt svar. Det är du som måste växa upp och lära dig att vara självständig och inte förlita dig på andra att diktera hur du ska leva ditt liv.

I HATE FUCKING CHODES


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

Jag har ingen jävla aning vad jag ska göra

och vrf ska vi veta det?

en relation är en stor grej, fråga vänner, föräldrar, ja, vad som helst utom ett gäng 17 åringar som inte känner dig[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

väx upp

Avatar:

Det är du som måste växa upp och lära dig att vara självständig och inte förlita dig på andra att diktera hur du ska leva ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clauui:

men han är inte det minsta snygg.

Gör slut. Han förtjänar bättre än någon som dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du lita på den snygga då? Tänk om han bara vill playa dig. Men liksom, du borde inte vara ihop med dig pojkvän om du tänker på den andra killen, inte rättvist liksom. Men sen kanske du ska ge din pojkvän lite mer tid, det kanske utvecklas till något mycket bättre. Fast det är ju frågan, om du ska ge mer tid, du är ju ung så du kanske bara ska köra på och leva farligt, get your heart broken osv. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh lord, till resten av tråden, tycker ni är sjukt omogna. Hon skriver väl för att få andras åsikt om det här och kanske se det från andra perspektiv vilket i sin tur kommer hjälpa henne att fatta det beslutet hon vill. shit.[zzz] tycker det är ni som ska ta och växa upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

kanske se det från andra perspektiv

Harpyja:

Gör slut. Han förtjänar bättre än någon som dig.

Ett moget perspektiv.
Varför i helvete tänker man "Oj han är ful men han ger mig bekräftelse. Han vill jag ha."
Jävla idioti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ett moget perspektiv.

Tänkte faktiskt citera dig om det där men orkade inte, men aja here we go. Tänkte skriva att jag tror inte hon är ytlig på det sättet. För en kille som kanske inte ser så bra ut, kan liksom ändå vara attraktiv och det vet vi verkligen allihopa, även de som kanske skulle ses som ytliga skulle lätt falla för en kille med charm trotts inte så snyggt utseende. Så den här killen kanske inte lyckas göra sig själv snygg, om man kan säga så, pga personligheten.


   
SvaraCitera