Aviseringar
Rensa alla

Vem ska till Hultsfred?


Ämnesstartare

Aloha.

Vem ska till Hultsfred i år?

Någon som ska åka ensam från Stockholm?
Har en vilsen stockholmspojke som söker sällskap ner nämligen 🙂
P20, så ingen jobbig 14åring eller sådär...

Hojta till! Ni bor i ett camp med 7 tjejer isåfall 😉


   
Citera

ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ingen

tssss. bitter?


   
SvaraCitera

hata hultsfred !!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hata hultsfred !!!!!!

i'll make you love it...


   
SvaraCitera

haha, nä det går inte. det har inte varit bra sen 2004.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

haha, nä det går inte. det har inte varit bra sen 2004.

orka vara så kåt på musiken! campingen är ju det som äger mest där. och deftones och empire of the sun (första sverigespelnigen) ser jag fram emot! lär typ bli det enda jag ser. FÄZT!


   
SvaraCitera

internet:

2004.

2005 var ju bästa line upen, nånsin. 2008 var också rätt nice med ratm och serj. Men senaste två har varit heeeelt sämst.


   
SvaraCitera

amused:

campingen är ju det som äger mest där.

den suger ju till 100%, det är bara massa jobbiga killar i tribaltatueringar och fula tjejer.


   
SvaraCitera

Budolicious:

2005 var ju bästa line upen, nånsin. 2008 var också rätt nice med ratm och serj. Men senaste två har varit heeeelt sämst.

men du gillar sån där bajsmetal som förstörde hela festivalen [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

internet:

men du gillar sån där bajsmetal som förstörde hela festivalen [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

2005 var rekordåret när det kommer till biljettförsäljning. Efter det har det bara gått neråt, förra året var det i princip ingen metal och de kursade. HMMMMMMMMMMMMMZ BRA DÄR ROCKPARTY.


   
SvaraCitera

Budolicious:

2005 var rekordåret när det kommer till biljettförsäljning.

jo tack jag vet för jag var där, minns inget bra band alls på rak arm, från det året.


   
SvaraCitera

internet:

jo tack jag vet för jag var där, minns inget bra band alls på rak arm, från det året.

Menade mest att det kanske är bajsmetal som det bör satsas på, då flest verkar vilja ha det...

Soad var där, bara det gjorde det till bästa året.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Menade mest att det kanske är bajsmetal som det bör satsas på, då flest verkar vilja ha det...

ja, fast de har väl ganska bra konkurrens av sweden rock på den punkten?


   
SvaraCitera

internet:

ja, fast de har väl ganska bra konkurrens av sweden rock på den punkten?

jo, de har de visserligen. Fast srf är så gubbrockiga.
Nåja, det är ändå utlandet man måste söka sig till för att få bra metallfestivaler


   
SvaraCitera