Aviseringar
Rensa alla

Vem skulle du helst vilja vara?


Ämnesstartare

NEMO:

utan för att de sysslar med det de vill bla.

vanliga människor sysslar i många fall med det de vill syssla med oxå, så ingen skillnad där inte.

NEMO:

Haha, hur kan du få det till det?

kändes så bara [wink]

NEMO:

Utseendet betyder ofta en hel del för människor

man vill ju inte att den man har som pojkvän/flickvän är ful iaf. man vill ju attraheras av den. men som vän anser jag att vemsomhelst accepteras. jag struntar i om mina vänner skulle vara fula i mångas ögon

NEMO:

De flesta skulle vilja ha mer pengar osv. Du säger det folk vill höra men som egentligen inte stämmer.

pengar är tyvärr något som styr det mesta i våran värld ja, men det är ändå inte allt

NEMO:

Så vad är din poäng med det här om man får fråga? Varför går du OT och varför citerar du ens mitt svar som inte var till dig?

känns som att du är insnöad i en värld där pengar o att vara känd på något sätt är allt. försöker motbevisa dig [wink]
tycker egentligen inte att jag går OT, beror på hur man ser på saken.
inget fel med att citera något som inte är till en själv om man vill komma in i en diskussion tycker jag inte [y]


   
SvaraCitera

NEMO:

Kristen Stewart (Du röstade på detta alternativ)

Egentligen ingen av dem, men måste jag välja så. [ops]
Jag älskar att skådespela så enkelt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Mig själv.

Vissa verkar ha svårt att förstå.

Run Riot:

Egentligen ingen av dem

Varför inte? Speciellt om du älskar att skådespela?

LightInDarkness:

vanliga människor sysslar i många fall med det de vill syssla med oxå, så ingen skillnad där inte.

Det håller jag verkligen inte med om. Och varför pratar vi om "vanliga människor"?

LightInDarkness:

kändes så bara

Försök att inte gå efter känslan lika mycket nästa gång.

LightInDarkness:

man vill ju inte att den man har som pojkvän/flickvän är ful iaf. man vill ju attraheras av den. men som vän anser jag att vemsomhelst accepteras. jag struntar i om mina vänner skulle vara fula i mångas ögon

Har jag sagt emot det? Vad har det med saken att göra ens? Det handlar inte om din vän eller pojkvän/flickvän. Det handlar om vem du helst skulle vilja vara. Det är stor skillnad. Man brukar inte gå runt och klaga på sina vänners utseende. Där är ens eget överst på listan om man bryr sig, vilket de flesta gör mer eller mindre.

LightInDarkness:

pengar är tyvärr något som styr det mesta i våran värld ja, men det är ändå inte allt

Fortfarande; har jag påstått något annat? Nej, just det. Jag gav rikedom som ett exempel, ofta vill människor ha mer pengar. Du måste kunna skilja på det och att pengar skulle vara "allt".

LightInDarkness:

känns som att du är insnöad i en värld där pengar o att vara känd på något sätt är allt.

Handlar nog mer om att du dömer mig för att jag skapade denna tråden. Så är inte ens fallet ^^

LightInDarkness:

motbevisa dig

Och det finns inget att motbevisa.

LightInDarkness:

inget fel med att citera något som inte är till en själv om man vill komma in i en diskussion tycker jag inte

I detta fallet var det rätt fel då tjejen själv uppenbarligen inte förstått trådens mening; dvs. vem man skulle vilja vara av de personerna jag tog med i undersökningen.
Att skriva "ingen" eller "mig själv" är varken speciellt on topic eller tillför inte heller själva tråden mer än ett kaxigt "jag skulle minsann hellre vilja leva mitt fantastiska liv och inte deras, är liksom cool går mot strömmen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Vissa verkar ha svårt att förstå.

Nej, men jag vill inte vara någon annan än mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

"jag skulle minsann hellre vilja leva mitt fantastiska liv och inte deras, är liksom cool går mot strömmen".

men oj vad farligt att gå OT någon gång [ops] om hon är nöjd med sitt liv så behöver väl du knappast skriva

NEMO:

ditt trista/normalkuliga liv

för det tyckte jag lät kaxigt iaf.

men jaja, sak samma.. palla detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Nej, men jag vill inte vara någon annan än mig själv.

Iom att det inte finns ett alternativ som heter "mig själv" borde du väl ändå förstå att det inte är ett alternativ? Så för er som har svårt med läsförståelsen; vem skulle du helst vilja vara av personerna i undersökningen?

LightInDarkness:

nöjd med sitt liv så behöver väl du knappast skriva

Läs ovan.

LightInDarkness:

men jaja, sak samma.. palla detta

Tråkigt att du är så desperat att du skapar en diskussion genom ett rätt dumt sätt (enligt mig) och sedan drar dig ur. Men aja, it's my victory.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Iom att det inte finns ett alternativ som heter "mig själv" borde du väl ändå förstå att det inte är ett alternativ? Så för er som har svårt med läsförståelsen; vem skulle du helst vilja vara av personerna i undersökningen?

Det spelar ingen roll, vill fortfarande inte vara någon annan än mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

it's my victory

du får väl se det som det 🙂 tycker bara att det är korkat att du inte har med alternativet

NEMO:

ett alternativ som heter "mig själv"

då skulle man ha sluppit snacka med dig överhuvudtaget ang detta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Det spelar ingen roll, vill fortfarande inte vara någon annan än mig själv.

Jo det spelar visst roll då du skriver i dina tråden. Du kan lika gärna hålla dina kommentarer för dig själv om de är OT.

LightInDarkness:

du får väl se det som det

Absolut, då du inte klarar av att debattera vidare är det ganska självklart att jag ser det så. Särskilt när du själv sa att du var ute efter diskussion. Du kan helt enkelt inte längre försvara dina åsikter och det är ju självklart alltid lite tråkigt.

LightInDarkness:

tycker bara att det är korkat att du inte har med alternativet

NEMO: ett alternativ som heter "mig själv"

Självklart tar jag inte med det då de flesta antagligen skulle klicka på det vid första tanken. Tänk ett steg längre nästa gång.

LightInDarkness:

å skulle man ha sluppit snacka med dig överhuvudtaget ang detta 🙂

Det var det sämsta argumentet någonsin. Du skyller på att jag skulle ändra i min undersökning för att slippa OT-diskussioner? Omg, om det du skriver inte har med ämnet att göra - skriv inte i tråden. Det min vän är det bästa sättet att slippa OT-diskussioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jo det spelar visst roll då du skriver i dina tråden. Du kan lika gärna hålla dina kommentarer för dig själv om de är OT.

Då får jag väll ta och ursäkta mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Förstår delvis. Men väg in att Alex också har 10-åriga flickor efter sig. Fast i hela världen (USA, europa, australien). Men inte i Canada vilket är rätt kul 😛

Det gör inget, han är iaf sjuuukt mycket snyggare och mer framgångsrik, det han håller på med skulle jag kunna tänka mig hålla på med, såå..

NEMO:

Förstår verkligen inte. Inte det enda häftiga med Kristen.

Spelar ingen roll, hon är inte snygg och jag gillar inte henne ^^ och verkligen inte cullen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Så du vill leva ditt trista/normalkuliga liv när du kan byta med någon av dessa? Låter inte särskilt logiskt, mer kaxigt.

Man kan ju trivas med sitt luv och inte lockas av att tänka på kändisars liv,alla är inte kändiskåta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Johan Palm (Du röstade på detta alternativ)

Sen skulle jag ligga med alla hans groupies och börja göra bra musik [cool]

(inte för att Johan Palm någonsin gjort någon musik, men ändå...)


   
SvaraCitera