Aviseringar
Rensa alla

Vem skulle ni byta liv med och varför?


Ämnesstartare

Vem skulle ni vilja byta liv med och varför?


   
Citera

Med någon som har skägg för en stund, så att man slipper bli deprimerad och anklagad för att ha falsk legitimation.. [sad]


   
SvaraCitera

Jag vill inte byta liv med någon.
Däremot skulle jag kunna tänka mig att byta livssituation med vissa kanske.
Måste tänka ut en person vars livssitation lockar bara.


   
SvaraCitera

nej aldrig i livet!!!!!!!!!

(jag ska återkomma med mina åsikter om utdragen du skickade men det har inte blivit av än förlåt!!)


   
SvaraCitera

vet inte, någon snygg o rik, typ lady gaga kanske :$


   
SvaraCitera

carl jan granqvist, för jag vill också kunna köpa en herrgård till mig själv i 30 års present.


   
SvaraCitera

eller natalie portman, och bli korthårig igen. hon är ej lika snygg i långt : p


   
SvaraCitera

eller skulle nog inte BYTA liv med någon, som i att den isf skulle tvingas få mitt liv ist. skulle kännas elakt mot den :CC


   
SvaraCitera

skulle vilja byta liv med någon random hippie som va ung på 70 talet så man fick uppleva hippievågen + bob marley och liknande[blush]


   
SvaraCitera

Nån som är fett rik så jag får mer frihet i mitt liv.


   
SvaraCitera

jag vet inte faktiskt. nån jävligt rik men inte känd människa så jag har pengar men slipper vara känd


   
SvaraCitera

Vladimir Uljanov


   
SvaraCitera

Ludwig Wittgenstein. [blush] Han var modig, välgrundad och talangfull. Intelligent, musikalisk, ivrig agnostiker, självtillräcklig - ej självmedveten, driven, mystisk. Han åstadkom lika mycket som han var med om, världens modigaste bok skrev han hukad i skyttegravslera under första världskriget.

Nackdelar med hans liv var extremt krävande far, självmord i syskonskaran och att han inte fick några brudar utan var boeg.

Honom eller Syd Barrett.


   
SvaraCitera

Jag väljer Astrid Lindgren.
Hon bor i mitt hjärta.
Att få arbeta med det hon gjorde, få hjälpa barn, att ha sådan fantasi och sådan lekfullhet livet ut. Guld.
YEAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vad ni är underbara, tack!


   
SvaraCitera