Aviseringar
Rensa alla

Vem slemmigast?


Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Visste du inte vem Schejke var? Han har skrivit en bibel som de har i sekten som heter "Lilla bakboken - om stjärtar och deras flickor".

nej, jag var för lat för att copy/paste:a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ImageHandler.axd?guid=10aaca3b-0163-ecb0

MG_09031-1024x682.jpg

hansscheikeabrun_1218432926.jpg

här är några av fotona ni som inte googlade gick miste om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: nej, jag var för lat för att copy/paste:a

Schejke brukar ju ofta framställas som en "kul glad gubbe", en "snäll grafolog" som han säger. Dock ska man absolut inte glömma vad han gjort. Han har till exempel piskat en liten småtjej blodig på ryggen och pissat i såren och sådant. Inget att skratta åt direkt. Sen när han fick en massa år i fängelse verkade han ju absolut inte tycka att han förtjänade det. Så skämta kan man väl, men man ska veta att det är inte någon go kul gubbe som gillar att milt piska medelålders damer som vill det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Schejke brukar ju ofta framställas som en "kul glad gubbe", en "snäll grafolog" som han säger. Dock ska man absolut inte glömma vad han gjort. Han har till exempel piskat en liten småtjej blodig på ryggen och pissat i såren och sådant. Inget att skratta åt direkt. Sen när han fick en massa år i fängelse verkade han ju absolut inte tycka att han förtjänade det. Så skämta kan man väl, men man ska veta att det är inte någon go kul gubbe som gillar att milt piska medelålders damer som vill det.

fast jag skrev ingenting. jag tycker att bilderna talar för sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du att han ser ut som en kul och mysig glad gubbe?

jag tycker att han har riktigt äckliga ögon och att de två kvinnorna ser helt vanvettiga ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: va? jag skrev ingenting. jag tycker att bilderna talar för sig själva.

Ja absolut, de visar att han är en snuskhummer. Men de är ju samma grejer som han filmat och visat frivilligt. Han smiskar medelålders-äldre damer löst med ett ris så lätt att inga märken uppstår och kommenderar dem. Jag tycker det känns sjukt och absurt, men tycker båda parter är med på de så OK för mig. Allt som sker mellan villiga psykiskt friska vuxna är OK.

Dock vad han gjort mot barn som han fått tag i är absolut vidrigt. En helt annan division. Frågan är om han borde ha släppts ut någonsin.


   
SvaraCitera