Aviseringar
Rensa alla

Vem tror du åker ut nästa gång i idol?


ingen annan:

bättre än alla andra, diggar hennes röst som fan, BÄSTBÄST

Föredrar Kevins röst 100 gånger av 100. Samt att en röst är långtifrån det viktigaste om man ska bli en stjärna.

ingen annan:

kan sjunga jävligt bra om han sätter den sidan till.

Säg att du skojar?

ingen annan:

bäst av alla grabbar

Okej, då vet jag, det var ett skämt. Puh. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Föredrar Kevins röst 100 gånger av 100. Samt att en röst är långtifrån det viktigaste om man ska bli en stjärna.

ok, kevin har allt som en stjärna ska ha. han ska definitivt stå i globen..TILLSAMMANS med anna[y]

ClosingTime:

Säg att du skojar?

nää

ClosingTime:

Okej, då vet jag, det var ett skämt. Puh.

det var inget skämt[y] jag tycker att johan KAN sjunga bra, men han mesar sig alldeles för ofta.


   
SvaraCitera

ingen annan:

jag tycker att johan KAN sjunga bra, men han mesar sig alldeles för ofta.

Han misshandlade Viva la Vida något så otroligt. När han sköng Poison lät det som att han skulle kasta upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Han misshandlade Viva la Vida något så otroligt. När han sköng Poison lät det som att han skulle kasta upp.

han sjöng faktiskt "the winner takes it all" riktigt bra


   
SvaraCitera

ingen annan:

han sjöng faktiskt "the winner takes it all" riktigt bra

Enda gången han varit bra är när han sjöng White Stripes.


   
SvaraCitera

Jag hoppas Robin åker. Jag har aldrig gillat honom. Han har blivit bättre än han var i början, men han håller ingen klass.

Johan är väl inte så jäkla bra han heller, men eftersom vi kommer från samma stad får jag nog heja på honom lite iaf.


   
SvaraCitera

WhoKnow:

Johan palm

this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jag hoppas som fan att Johan åker ut. Annars kan man lika gärna döpa om det till "Dåre" istället för "Idol" eftersom att folk ändå verkar rösta på den som är mest konstig.

helt rätt ![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Johan är väl inte så jäkla bra han heller, men eftersom vi kommer från samma stad får jag nog heja på honom lite iaf.

så om johan nu e så kass som han är ,så e du ''tvungen'' att gilla honom lite bara för att ni är från samma stad , de lät lite konstigt ..[shake]


   
SvaraCitera

Jassmiina:

så om johan nu e så kass som han är ,så e du ''tvungen'' att gilla honom lite bara för att ni är från samma stad , de lät lite konstigt ..

Haha, lite så. Man kan ju inte sitta och önska att någon från samma stad åker ut. Man måste ju vara lite patriotisk (eller vad man ska kalla det) när man kommer från en så pass liten stad som jag faktiskt gör. Det är lite coolt att någon härifrån lyckas liksom. Han sätter Mjölby på kartan ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Haha, lite så. Man kan ju inte sitta och önska att någon från samma stad åker ut. Man måste ju vara lite patriotisk (eller vad man ska kalla det) när man kommer från en så pass liten stad som jag faktiskt gör. Det är lite coolt att någon härifrån lyckas liksom. Han sätter Mjölby på kartan

haha oki [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag hoppas på Johan. Han kan ju inte sjunga överhuvudtaget [shake]


   
SvaraCitera

Tycker inte jag iallafall. Men Anna och Kevin är bäst tkr jag <3


   
SvaraCitera

vilka är kvar? robin, anna, kevin, johan, alice?

i så fall tror jag att robin åker, sen johan, sen anna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas på lill tönten johan:)


   
SvaraCitera