Aviseringar
Rensa alla

Vem TROR du vinner Presidentvalet i USA?


Ämnesstartare

Du ska svara på den du TROR vinner valet.


   
Citera
Ämnesstartare

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror Barack vinner. Jag hoppas på McCain.


   
SvaraCitera

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)

Tror att Obama vinner, hoppas att Obama vinner.


   
SvaraCitera

Marfus:

John McCain (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)

Tror och hoppas att han vinner.


   
SvaraCitera

Antagligen vinner McCain då han är en vit, medelålders, tråkig, amerikansk man. USA är inte redo för stora förändringar, inte för att jag tror att någon som Obama skulle kunna lyckas med det. Obama har inte särskilt revolutionerande ideer själv. Vem som än väljs så kommer USA:s regering att fortsätta som förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi88:

Antagligen vinner McCain

Alltså, har du sett att Obama leder ganska stort? Vad säger att det ska ändras? Nu med finanskrisen och allt är det ju defenitivt inte McCain som drar nytta av det iaf.


   
SvaraCitera

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Jonte6:

Alltså, har du sett att Obama leder ganska stort? Vad säger att det ska ändras? Nu med finanskrisen och allt är det ju defenitivt inte McCain som drar nytta av det iaf.

George Bush hade inte flest röster när han vann sin första presidentkampanj. Hans bror hjälpte honom att fuska med rösterna. De kommer nog på något sätt att ta Obama ur leken tyvär. USA är en inbillad demokrati.


   
SvaraCitera

Jonte6:

Jag tror Barack vinner. Jag hoppas på McCain.

Tråkigt nog så vinner man säkerligen många poänger för att man är svart eller kvinna hos hippies som tror att en ledare blir bättre bara för att han har en annan hudfärg än vad de andra ledarna haft. Samma gäller förstås rednecksen som ser det som plus att McCain är vit. Men jag tror att Obama vinner mer på hippisens diskriminering än vad McCain vinner på rednecksen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

text

Jag tror även att ganska många ger Obama sin röst inte så mycket för att de skulle rösta på honom vanligtvis men för att de just är så avskräckta av bush-administrationen. Kriget tex är ju defentivt inte populärt i USA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)

Alla prognoser (jag vet, prognoser is shit) pekar på det, jag litar på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Barack Obama (Du röstade på detta alternativ)

Teknival:

Tror att Obama vinner, hoppas att Obama vinner.


   
SvaraCitera