Aviseringar
Rensa alla

Vem uppfann sex?


Ämnesstartare

Tex hur man ska gå till väga när man har sex, hur man ska göra för att en tjej ska bli gravid osv.
Någon som vet?

Det är ingen här på UM iallafall, så mycket vet vi ju, så försök inte ens! [no-no]

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

sweet_:

Det är ingen här på UM iallafall, så mycket vet vi ju, så försök inte ens!

bra, vi håller min inblandning i det hela hemlig *blinkblink*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nostradamus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet_:

Tex hur man ska gå till väga när man har sex, hur man ska göra för att en tjej ska bli gravid osv.
Någon som vet?

Det är ingen här på UM iallafall, så mycket vet vi ju, så försök inte ens!

Hej! Ingen har egentligen "uppfunnit" sex. På den tiden när sex "uppstod" bland flercelliga organismer styrdes människans förfader mer av instinkter och dofter som honan kunde tänkas utsöndra, vilka gjorde honom "intresserad". Detta var för hundratusentals år sedan, på en tid då "människan" (homosapiens hade inte utvecklats då) hade en hjärna högst oförmögen att fatta rationella genomtänka beslut - något som krävs för en "uppfinning". Sexet är en evolutionär uppfinning skulle man kunna säga, en som är uppfunnen av omständigheter mer än av organismen själv! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nancy Drew:

gud osv

Gud finns inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet_:

Det är ingen här på UM iallafall, så mycket vet vi ju, så försök inte ens! [no-no]

jag måste hävda att du har fel. det var jag som uppfann sex, innan dess så var det bara jungfrufödslar som gällde. sen kom jag på att det är tråkigt med gudomliga ingripanden, så jag kom på en metod som fick människor att föröka sig själva. fast, jag har sen dess kommit på att sex är för överreklamerat, så jag skan revidera hela grejen rätt så ordentligt. antingen en ny version, eller återgå till jungfrufödslar igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Augustus_Reich:

Ingen har egentligen "uppfunnit" sex.

Nänä, kanske inte uppfunnit, men på något sätt måste ju någon kommit på hur man ska gå till väga och vad koncekvencerna faktiskt kan bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet_:

Gud finns inte.

....ateisteN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet_:

Nänä, kanske inte uppfunnit, men på något sätt måste ju någon kommit på hur man ska gå till väga och vad koncekvencerna faktiskt kan bli

Jag har ju gett dig ett svar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag måste hävda att du har fel. det var jag som uppfann sex,

ja visst tror jag dig. varför skulle inte just Du kunna vara den som kom på sex. klantigt av mig att skriva att det inte kan vara någon på um, sorry. [blush]

.. elelr så inte. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet_:

koncekvencerna

konsekvenserna*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Augustus_Reich:

Jag har ju gett dig ett svar 🙂

jo jag vet. jag skrev bara lite cp. sex är ju inte direkt en uppfinning, så som tex kaffebryggaren osv. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nancy Drew:

konsekvenserna*

[blush]


   
SvaraCitera