Aviseringar
Rensa alla

Vem/vad skulle ni rädda ur en brand?


Ämnesstartare

MIN KATT!! Älskar min katt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det var skarpt läge, typ att det brinner pga krig eller dylikt, min väska. innehåller allt som krävs för att säkra min överlevnad på obestämd tid.
om det var fredstid, min tablet, pga att jag då skulle kunna kontakta folk omedelbart, inkluderat myndigheter och liknande. tillfällig sovplats vid akuta nödlägen kan fås utan min väska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min hemmaserver pga det tar lång tid att bygga om raiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min katt såklart! Och mobilen Cool


   
SvaraCitera

pojkvän.


   
SvaraCitera

I say as they say in Denmark, COMPUUUUDAH


   
SvaraCitera

min katt. iom att jag bor på markplan mer eller mindre skulle jag sedan ta ut en sekretär jag ärvt


   
SvaraCitera
penja

Min syster

Min katt om jag lyckas hitta henne innan huset blir rökfyllt. Skulle nog tyvärr bara skada om jag verkligen var tvungen att ha med henne ut pga har aldrig koll på om hon är inne eller ute. Inte heller var hon är om hon är inne.  Skulle dock kolla på hennes tre sovplatser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om alla personer o eventuella husdjur va i säkerhet skulle jag nog försöka rädda tavlor 


   
SvaraCitera

Eftersom jag vet att jag inte kan rädda min pappa och låtsas mamma så skulle jag rädda min mobil.. eftersom det är den enda jag har.. dessutom så bor jag på övervåningen så mina föräldrar kan rädda sig själv.. men det skulle bli värre med mig.. för då måste jag hoppa genom fönstret - vilket jag absolut inte skulle göra! (utan stege)

Såå.. jag lär väl förmodligen dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min dotter


   
SvaraCitera