Aviseringar
Rensa alla

Vem vann?


KoerV
Ämnesstartare

Hej!

Vem vann? Hoppas fan inte Sverige alltså... Vi skall ju ha ishockey VM nästa år igen och då har vi fan inte råd med att bygga en ny arena/rusta upp globen för någon jävla sång.


   
Citera

Eurovision är nästa vecka.


   
SvaraCitera

Jag är beredd att ta skratt och hån, så här kommer frågan som kanske leder till min förödmjukelse, men är inte det nästa vecka?


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

YES, SUCCESS!


   
SvaraCitera

Swedbank arena blir ju en stor jävla bra arena. Fast den är inte byggd för ishockey, bara för fotboll (och vid evenemang såsom konsert och Melodifestivalen så tar den upp till 55.000 pers)


   
SvaraCitera
KoerV
Ämnesstartare

Men vafan,, min kompis sa att det var igår.

Kollar inte på det för övrtigt..

Har Sverige en "farlig" låt annars eller? Alltså, är risken stor att dem kan vinna skiten?


   
SvaraCitera

KoerV:

Har Sverige en "farlig" låt annars eller? Alltså, är risken stor att dem kan vinna skiten?

Ja, det tror jag. Hon prisas på youtube i alla fall. Men det är ju en diskussion om negern i numret.


   
SvaraCitera

KoerV:

Hej! Vem vann? Hoppas fan inte Sverige alltså... Vi skall ju ha ishockey VM nästa år igen och då har vi fan inte råd med att bygga en ny arena/rusta upp globen för någon jävla sång.

Prata inte om att vm är igen nästa år.. Vill aldrig uppleva de här veckorna igen... jobbade mellan 11 och 14 timmar om dagen.


   
SvaraCitera