Aviseringar
Rensa alla

Vem vann debatten?


vonKissekatt: Såg ej debatten

Men så länge ingen pratade om hur kapitalismen är per automatik ett system som bygger på kapitalisters utsugning av arbetarklassen och varför mänskligheten måste skapa ett klasslöst samhälle där alla äger produktionsmedlen där saker skapas för att användas och inte för att säljas för pengar så kan jag med 100% säkerhet säga att alla partiledare hade helt fel när det kom till vad som borde göras


   
SvaraCitera
duden

Tycker att Ebba, Jan och Annie verkade mest trovärdiga och med bäst åsikter generellt


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
jag bifogade en länk till den ju!!

orkar väl inte slösa tid på politik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde

handendärnissen:

orkar väl inte slösa tid på politik


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
du borde

har annat för mig på mina 4-5 timmars fritid


   
SvaraCitera

Jag tittade inte. 


   
SvaraCitera

Trodde du menade den andra. 


   
SvaraCitera

Rätt säker på att vi alla förlorade


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Rätt säker på att vi alla förlorade

🙂


   
SvaraCitera

bill clinton förlorade 


   
SvaraCitera

Försöker verkligen anstränga mig för att avgöra vem som var bäst.. men ärligt talat, måste tyvärr erkänna att alla är ganska tramsiga, inte jättemycket vettigt som tas upp då det är alldeles för mycket tid för tjabb, personangrepp osv. osv.
Möjligtvis var kanske Annie Lööf ganska vettig i denna debatt faktiskt!  

en annan sak jag läst är att Jimmie blir avbruten jämt/inte får ordet så ofta och Jaaa det kan nog stämma. Så jäkla fånigt, tycka vad man vill om SD, men att ignorera dem kommer ju uppenbarligen inte göra partiet mindre? 

Tycker nästan debatten var roande för att dom beter sig som dom gör.. mvh ganska uppgiven 😛


   
SvaraCitera

jimmie vunnit allt sen 2010


   
SvaraCitera