Aviseringar
Rensa alla

Vem vare som smsa i lördags


Lounge
Ämnesstartare

Skrev "Loungan?" till mig, inte fått något mer sedan

Sökte på numret och denna tjej har rötter i Spånga. Namnet helt okänt. Vem vare???


   
Citera

rötter i spånga lät kul

vet inte vem


   
SvaraCitera

kanske jag


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

df rqp:
rötter i spånga lät kul

vet inte vem

hihi

frukt:
kanske jag

vadå kanske.. 


   
SvaraCitera

ok jag ljuger

blev f.ö. busringd av vad jag gissar är en sorts bot som utgått från mitt personnummer eller så, tilltalade mig vid mitt aldrig använda mellannamn och sa att jag skrivit så roliga saker på facebook, jag skriver aldrig något på facebook


   
SvaraCitera

den som smsa ska få stryk


   
SvaraCitera

eller en äkta person, om någon inte orkat gå och registrera en falsk identitet och adress på eniro och ratsit................


   
SvaraCitera

det var tim


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

frukt:
ok jag ljuger

blev f.ö. busringd av vad jag gissar är en sorts bot som utgått från mitt personnummer eller så, tilltalade mig vid mitt aldrig använda mellannamn och sa att jag skrivit så roliga saker på facebook, jag skriver aldrig något på facebook

:-S låter helskumt

kevindendaylige:
den som smsa ska få stryk

vrf

tevepro:
det var tim

tänkte på honom med, kruxet är ba att jag har tims nummer och d var ej detta


   
SvaraCitera

Lounge: vrf

du har filmat allt dedär den som smsa ska få stryk mammasdöd


   
SvaraCitera

Vem va're? Vem va're?! Vad ska du göra med min fucking skjorta?


   
SvaraCitera

Lounge:

:-S låter helskumt

vrf

tänkte på honom med, kruxet är ba att jag har tims nummer och d var ej detta

Han kan ju ha köpt ett extra simkort bara för detta syftet.


   
SvaraCitera

Ganon:

Han kan ju ha köpt ett extra simkort bara för detta syftet.

man dömer andra efter sig själv
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


   
SvaraCitera

Inte jag


   
SvaraCitera
Draug

hehe spånga vem ringer därifrån? säkert en felringning av ragnar 58+ Galen


   
SvaraCitera