Aviseringar
Rensa alla

vem vill ha iphone6 gratis?


Ämnesstartare

...                               


   
Citera
Ämnesstartare

Bye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ens om jag fick betalt för att ta emot den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ger även bort 500 sek varje vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

free-give: ger även bort 500 sek varje vecka.

Bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäld till lotteriinspektionen. Hoppas ni har tillstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pengarna kan vi lägga upp bild på. iphone kan vi när vi har fått varan.
den är beställd, nu väntar vi bara på att vi ska få hem den. Bild kommer att laddas upp så fort vi har fått på hemsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

free-give: pengarna kan vi lägga upp bild på. iphone kan vi när vi har fått varan.
den är beställd, nu väntar vi bara på att vi ska få hem den. Bild kommer att laddas upp så fort vi har fått på hemsidan.

Jag kan ta bilder på min lägenhet, det är inte ett bevis för att någon skall få den. Visa istället ert tillstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr är vi som ett par andra som har gjort beställningen, vi får bara vänta tills Apple  skickar fler till Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

free-give:
Tyvärr är vi som ett par andra som har gjort beställningen, vi får bara vänta tills Apple  skickar fler till Sverige.

Of courseRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt är gratis, tar ett par min endast. Det är det enda som ni förlorar på er tid.
Tvekar ni för länge missar ni er chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

free-give: allt är gratis, tar ett par min endast. Det är det enda som ni förlorar på er tid.
Tvekar ni för länge missar ni er chans.

Och du gör det hela av en överväldigande välvillighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

free-give: allt är gratis, tar ett par min endast. Det är det enda som ni förlorar på er tid.
Tvekar ni för länge missar ni er chans.

Är det slumpen som avgör vem som vinner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och min vän anser att alla runt om i världen är för snåla och själviska.
så ja, vi vill göra lite nytta. kommer även att samla in pengar från diverse sponsorer som vi sedan ska ge rent vatten runt om i världen. och då menar vi inte att skicka ner några hinkar med vatten utan vi vill ge dom teknik och kunskap hur man renar havsvattnet. men det är vår egna plan som vi ska utföra senare när vi har kommit upp till en summa vi sparar till.


   
SvaraCitera