Aviseringar
Rensa alla

Vem vinner Idol?


Ämnesstartare

Men här kan vi väl tippa vem som vinner? Jag har typ sett två, tre av dom som gick vidare. Men ändå. Jag chansar på att den blonda lilla killen som sjöng The Verves "Drugs don't work" vinner för han är så söt och musikalisk. Man vill bara sätta klorna i honom och suga blodet.

[party]


   
Citera
Ämnesstartare

Han, väldigt skön tolkning av den låten. Bättre än orginalet faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han heter Johan Palm [love]

Han är min favorit. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är underbar! Älskade när han sjöng Dont look back in anger i globen, sån jävla energi har han på scenen med, åh den pojken alltså! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är underbar! Älskade när han sjöng Dont look back in anger i globen, sån jävla energi har han på scenen med, åh den pojken alltså! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spamm på hög nivå här [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Han, väldigt skön tolkning av den låten. Bättre än orginalet faktiskt.

Han är duktig, men varför måste han se ut som en tjej och låta som en? [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Javisst är han. Men även utseendemässigt. Så sjukt vackert ansikte och hans hår [love] Men jag kommer verkligen inte kunna släppa hans version på Drugs don't work, så sjukt bra. Vill ha den låten med honom alltså. Hoppas han kommer tvåa så han slipper göra "idolskivan". [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon den där tjejen, som alla snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johan eller Anna[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker också johan, han sjunger bra och har fina ögon[love]


   
SvaraCitera

Johan ser ut som en tjej jag känner [rolleyes] Men jag gillar Lars! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johan har inte kommit in i målbrottet än, men är på väg och det kommer bli hans fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars är kungen, och han kommer vinna! [mad]

Sämst är Loulou, hon är så jävla tjock och ful...


   
SvaraCitera

Jag gillar Alice, hon är otrolugt duktig och verkligen jättetrevlig, för mig är hon en vinnare och likaså Lars, men jag ser hellre att Alice vinner... fast jag tror att det står mellan hon med namnet ingen riktigt kan uttala... S-nånting (minns inte! haha XD) och Lars...


   
SvaraCitera