Forumet - Vem vinner Melodifestivalen 2013?

Vem vinner Melodifestivalen 2013?

1041 3 41
När ett land håller i Eurovision Song Contest känns det lite som förbestämt att det landet INTE ska vinna mer än en gång i rad. Men Irland klarade det och dessutom tre gånger!

Jag tror och framför allt hoppas, på att Yohio vinner. Jag vet inte riktigt vad det är med honom, men han är unik som här satsar på sin Visual kei, samtidigt så är det lite västerländska inslag så den är inte häller ''för unik''. Därför tror jag han kan komma långt, åtminstone längre än om ex Ullrik eller Anton skulle gå vidare, då känns det nästan som klart att vi ska komma sist. Förövrigt känns det som om melodifestivalen som vanligt varit rätt tråkig i år, med mycket gammalt som Sean Banan osv... Därför tycker jag Yohio bryter detta mönstret och är lite mer unik på sitt sätt.

Dela gärna med er om vad ni tror.

250px-Melodifestivalen.svg.png

Spana också in:

Yohio, i och med hans musikstil och stil överhuvudtaget tror jag kommer skaka om melodifestivalen. Ulrik och Anton kan komma långt, de har låtar som går hem hos många. Enkel vers.. trallig ref med mera.

Jag tycker faktiskt Robin borde ha en chans. Hans låt är najs, kanske för tråkig scen.

Men Yohio kör på med show & bra sång! :P