Aviseringar
Rensa alla

Vem vinner Melodifestivalen 2013?


Ämnesstartare

När ett land håller i Eurovision Song Contest känns det lite som förbestämt att det landet INTE ska vinna mer än en gång i rad. Men Irland klarade det och dessutom tre gånger!

Jag tror och framför allt hoppas, på att Yohio vinner. Jag vet inte riktigt vad det är med honom, men han är unik som här satsar på sin Visual kei, samtidigt så är det lite västerländska inslag så den är inte häller ''för unik''. Därför tror jag han kan komma långt, åtminstone längre än om ex Ullrik eller Anton skulle gå vidare, då känns det nästan som klart att vi ska komma sist. Förövrigt känns det som om melodifestivalen som vanligt varit rätt tråkig i år, med mycket gammalt som Sean Banan osv... Därför tycker jag Yohio bryter detta mönstret och är lite mer unik på sitt sätt.

Dela gärna med er om vad ni tror.

250px-Melodifestivalen.svg.png


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

robinl1997:

Yohio (Du röstade på detta alternativ)

Det stod det i Metro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinl1997:

Sean Banan (Du röstade på detta alternativ)

Överlägset, allt annat är otänkbart [confused]


   
SvaraCitera

jag är ju småkär i yohio pga söt, udda kille med (vad jag hittills sett) jättefina värderingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

resultatknapp? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinl1997:

Ralf Gyllenhammar (Du röstade på detta alternativ)

Kollar inte men vill att Ralfan ska vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan man förresten döpa sitt barn till ralf rafael


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinl1997:

Tommy Körberg (Ravaillacz) (Du röstade på detta alternativ)

Värdelös buskishumor och bortkastad talang är själva kärnan i hela festivalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det heter faktiskt EuroviSEAN av en anledning!!! [mad]


   
SvaraCitera

Yohio, i och med hans musikstil och stil överhuvudtaget tror jag kommer skaka om melodifestivalen. Ulrik och Anton kan komma långt, de har låtar som går hem hos många. Enkel vers.. trallig ref med mera.

Jag tycker faktiskt Robin borde ha en chans. Hans låt är najs, kanske för tråkig scen.

Men Yohio kör på med show & bra sång! 😛


   
SvaraCitera
mynona

robinl1997:

Yohio (Du röstade på detta alternativ)

Han tycks ha oddsen på sin sida enligt media och jag är inte missnöjd. Han är originell och framstår som ett slags symbol för allas rätt att leva ut hela sin personlighet, jag gillar hans stil och ser många goda effekter av hans vinst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ralfs låt har en viss anstrykning av Så Jävla Rätt. den får gärna vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinl1997:

Sean Banan (Du röstade på detta alternativ)

Typ den enda jag har hört talas om.. Okända människor med i år alltså! [surprised]


   
SvaraCitera

Grattis Robin! Han förtjänade sin topp. Yohio var stark, men tror ändå att handen på hjärtat går längst! 🙂
Eller vad tror ni? Tyckte Ralf och State of Drama kunde hamnat lite högre upp btw!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinl1997:

Sean Banan (Du röstade på detta alternativ)

Bara för han e så knäpp [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera