Aviseringar
Rensa alla

Vems pattar är snyggast?


Ämnesstartare

Herr Flink: annars hade du ju inte kunnat sitta och kolla på dina idoler

Hur spelar man in? Snälla berätta, du verkar vetaSöt

Herr Flink: verkligheten försvinner inte för att man förtränger den

En sak blir inte verklighet bara för att man påstår att den är det - speciellt inte när du gör detGlad

Herr Flink: jag bor inte på gruppboende

Ok så vad kallar du ditt hem då? Och mamma som tvättar snoppen på dig, är det "sjuksköterskan", eller kalla du henne nåt annat?BlinkHon får gärna "tvätta" min snopp ocksåBlink

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Hur spelar man in? Snälla berätta, du verkar vetaSöt

Hehehehehe. Kanske ska berätta då så kan du göra det själv i fortsättningen istället för att be mor din. Men det vanligaste är att man trycker på rec på sin videobandspelare eller inspelningsvara dvd-spelare hehehehe.

Storchen84: En sak blir inte verklighet bara för att man påstår att den är det - speciellt inte när du gör det

Hehehehehe nej, men när det väl är verklighet så försvinner den inte oavsett hur mycket man förnekar att det är verkligheten, men oroa dig inte. Det är ingen här som dömer dig för att du bor på gruppboende hehehehehe

Storchen84: Ok så vad kallar du ditt hem då? Och mamma som tvättar snoppen på dig, är det "sjuksköterskan", eller kalla du henne nåt annat?BlinkHon får gärna "tvätta" min snopp ocksåBlink

Hehehehe kallar mitt hem för en lägenhet. Du vet sådant som finns i höghus. Min mamma är dessvärre för fin för att befatta sig med din snopp, men du kan ju fråga din egen om hon har tid efter att hon sytt nya små söta kalsonger åt dig hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: på sin videobandspelare

LOL

Herr Flink: Det är ingen här som dömer dig för att du bor på gruppboende

Du borde själv ta åt dig av detta, så att du kanske en dag kan erkänna att du bor på ett gruppboende i stället för att påstå att andra gör detTumme upp

Herr Flink: Min mamma är dessvärre för fin för att befatta sig med din snopp

Äh, kan hon befatta sig med din snopp kan hon ju befatta sig med vilken som helstGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråd rensad på trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Tråd rensad på trams.

Hehehehe tack herr moderator. Typiskt den där Storchen84 att förstöra min tråd. hehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i princip alla såg likadana ut, små, men Miley Cyrus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde stå herr flinks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörkblå jeans gul polotröja broccolisoppa i matsalen ljusbrunt hår laminerade trämöbler spräckligt plastgolv kvartersgård 

dom pattarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte tjejbröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: Amanda Seyfried


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte ge ett seriöst svar, men det känns så meningslöst när folk jag ligger/legat med på regelbunden basis haft snyggare kropp, så det blir mer "vem av de här mediokra eller rent osnygga alternativen skulle du föredragit om du var begränsad till att ligga med de här personerna (som du aldrig kommer ligga med ändå)?". det blir mer som pest eller kolera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehehe ser ut som att några bilder har försvunnit. Very well hehehe. Här kommer Emily Browning och Lidsay Lohan igen

Emily BrowningEmilyBrowning_SleepingBeautyHD_06.jpg

Lindsay Lohan

lindsay-lohan-topless-in-the-canyons-201


   
SvaraCitera

Herr Flink: Miley Cyrus

Får jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: (som du aldrig kommer ligga med ändå)?

Hehehe man ska aldrig säga aldrig heheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: Miley Cyrus


   
SvaraCitera