Aviseringar
Rensa alla

Vestibulit - någon som har erfarenhet av det här?


Ämnesstartare

Ok, nu är det så att jag igår fick diagnosen vestibulit, jippie! Not. Första tanken var "Varför händer allt sådanthär alltid mig?", andra tanken var "Vem fan vill ha någon som han inte kan ha sex med utan att göra henne illa?". Den så kallade hjälpen jag fick av läkaren som ställde diagnosen var väl sådär, jag fick ingen vidare information om tillståndet (hon tyckte att jag skulle söka på google), och råden hon gav var, ha inte sex så länge det gör ont, smörj in med babyolja. Sedan var det typ tack och hej, leverpastej.

Så jag tänkte kolla här, finns det någon med erfarenhet av det här? Vad har du gjort på egen hand? Jag vill inte ha några jävla relationstips om hur en partner kan hjälpa till, för jag är kroniskt singel, och det retar mig att i princip alla sidor med information och råd om vestibulit i princip bara riktar sig mot folk som är upptagna.
Läsa igenom någon gammal avdankad tråd om ämnet är jag inte intresserad av heller, jag vill ha direkta svar till _mig_.

Tacksam för hjälp. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Bli lesbisk [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Bli lesbisk [cute]

Jag är inte intresserad av quinnor.


   
SvaraCitera

succubus_:

(hon tyckte att jag skulle söka på google)

Hahaha, schysst läkare..

Men oralsex då?, det går ju att spice'a upp det rätt fett där med. Jag är inte så haj på det där med vestibulit, men gör det ont ifall din partner fingrar dig också? Tänker g-punktsstimulering


   
SvaraCitera

succubus_:

"Varför händer allt sådanthär alltid mig?"

Jag har en teori men den kan uppfattas som stötande.


   
SvaraCitera

Avatar:

Ja du kanske borde sluta vara en slampa som har oskyddat sex med främlingar?

Sansa dig.

Förövrigt så finns det ingen koppling mellan vestibulit och lösaktighet [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Men oralsex då?, det går ju att spice'a upp det rätt fett där med. Jag är inte så haj på det där med vestibulit, men gör det ont ifall din partner fingrar dig också? Tänker g-punktsstimulering

Fast det var ju just det där, jag är kroniskt singel, så råd för partner och mig är ganska meningslösa. Men tack ändå. 🙂

Plyvert:

Jag har en teori men den kan uppfattas som stötande.

Shoot.

Avatar:

Ja du kanske borde sluta vara en slampa som har oskyddat sex med främlingar?

Som massgrav redan nämnt så finns det ingen koppling mellan vestibulit och antalet tillfälliga sexpartners. 🙂


   
SvaraCitera

succubus_:

Fast det var ju just det där, jag är kroniskt singel, så råd för partner och mig är ganska meningslösa. Men tack ändå. 🙂

Men, gör det ont ifall du blir fingrad? För ja, om du skaffar dig en partner så kan h*n ju fingra dig iaf! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Men, gör det ont ifall du blir fingrad? För ja, om du skaffar dig en partner så kan h*n ju fingra dig iaf!

Nae, inte så. Men jag vill ju kunna ha "riktigt" sex, eller hur man nu ska uttrycka det. Vill ju veta om ngn lyckats bli någorlunda problemfri och inte bara kringgått smärtan. Men tack ändå. 🙂


   
SvaraCitera

Skaffa en kille med liten kuk.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Skaffa en kille med liten kuk.

sluta fiska efter flick vänner [rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

sluta fiska efter flick vänner [rolleyes][rolleyes][rolleyes]

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]

text jag postade var menat som att få ett besvarat SKRATT


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

text jag postade var menat som att få ett besvarat SKRATT

skriv nått roligt nästa gång
asflabb 😉


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

skriv nått roligt nästa gång
asflabb 😉

ö du kände dig bara träffad orkar inte med din negativa attityd ska sova nu skit ner dig


   
SvaraCitera