Aviseringar
Rensa alla

Vet dina föräldrar?


Ämnesstartare

Andy91:

Morsan kikade in i mitt rum en lördagsmorgon och såg 2 killar som sov i samma säng

Åh, fan vad hett. 😀 [bigcheers]


   
SvaraCitera

Mamma borde veta det, för hon var nykter när jag berättade det. Pappa, å andra sidan, var ganska full när jag berättade det (det var jag också), så jag vet inte om han kommer ihåg det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredde_boy:

Har du berättat/vet dina föräldrar om att du är homo/bi?

Ja. [smile]


   
SvaraCitera

Inte vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har då inte sagt något och uppenbarligen så vet de inget heller med tanke på tjatet att jag ska skaffa en pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, hon vet lika lite som jag om jag enbart suger kuk eller både slicklar fitta och suger kuk. Men hon vet att jag gillar pöjkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredde_boy:

Har du berättat/vet dina föräldrar om att du är homo/bi?

Jag har inte berättat ännu. Hon är ganska superkristen och skulle nog få en ganska stor chock. Jag ska berätta det en dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, bara mamma. Men hon verkar lite mystisk och vill inte tro det. Ska berätta för pappa nån gång i livet också. Väldigt fördomsfull människa. det kan ju bli intressant xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Jag ska berätta det en dag.

Jag har berättat. Hon tog det ganska bra faktiskt. Jag var så orolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeBase:

ja det vet de, men dem tycker inte om det


   
SvaraCitera

Fredde_boy:

Har du berättat/vet dina föräldrar om att du är homo/bi?

Yes.. 😀


   
SvaraCitera

yes, båda mina föräldrar, min kusin, mina mostrar, typ alla vet.. haha min mamma kunde inte låta bli att berätta.. :'o


   
SvaraCitera

JA[confused][bigsmile]


   
SvaraCitera

Min mamma vet, men vågar inte berätta det för pappa än. Ska berätta för honom någon dag också, men inte än. Det är lite läskigt. Han är så konservativ. Men det hade nog varit väldigt mycket värre ifall jag var kille och homo, tror inte att han ens skulle ha accepterat det...


   
SvaraCitera

Glömde en chatt ruta uppe när ajg chatta med en kille :p så dom vet xD


   
SvaraCitera