Aviseringar
Rensa alla

vet ej vad jag ska göra...


gurl00
Ämnesstartare

hej! Jag är en 15 årig tjej som
har ett litet problem.. Jo de är så att jag och en kille har haft något på gång i flera år och det har ej hänt något, och jag tar bara förgivet att jag har han hos mig vad som än händer. Men nu har jag börjat gillat en annan kille som jag umgås med ganska mycket, men vi har ej pratat så mycket om att vi gillar varandra och det har inte hänt något speciellt mellan oss. Men den killen jag haft något på gång med är jag ganska attraerad av fortfarande. Men jag vet inte vad jag känner mer. Vad ska jag göra? Snälla hjälp mig:(


   
Citera

Behåll den gamla 


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Alltså kysste den gamla, och de kändes inte bra 

rogernw:
Behåll den gamla 


   
SvaraCitera

gurl00:
Alltså kysste den gamla, och de kändes inte bra 

Ta den nya då 😀 


   
SvaraCitera
Exner

Kommer den gamla fortfarande att vilja ha samma typ av relation till dig om du har någon annan?


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Exner:
Kommer den gamla fortfarande att vilja ha samma typ av relation till dig om du har någon annan?

Nej just det som blir jobbigt vill ju ha en kompisrelation till han jag hållt på med så länge för kan verkligen prata om allt med han, men vill inte såra han:(


   
SvaraCitera
Exner

gurl00:

Nej just det som blir jobbigt vill ju ha en kompisrelation till han jag hållt på med så länge för kan verkligen prata om allt med han, men vill inte såra han:(

Ok. Vill du att det ska hänga något mellan nya killen och dig?


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Exner:

Ok. Vill du att det ska hänga något mellan nya killen och dig?

Ja men de vill jag, men kan på något sätt inte se de framför mig.


   
SvaraCitera
Exner

gurl00:

Ja men de vill jag, men kan på något sätt inte se de framför mig.

Tror du att han kan det?


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Exner:

Tror du att han kan det?

Hmm.. Jo men de tror jag.


   
SvaraCitera
Exner

gurl00:

Hmm.. Jo men de tror jag.

Då verkar det som att det kommer att hända förr eller senare. Vad värderar du i så fall högst:
relation med nya killen, eller vänskap med den gamla?


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Exner:

Då verkar det som att det kommer att hända förr eller senare. Vad värderar du i så fall högst:
relation med nya killen, eller vänskap med den gamla?

De var en väldigt jobbig och svår fråga, eftersom jag känt den gamla killen så pass många år och han betyder väldigt mycket men samtidigt vill jag ju gå vidare med den nya. Skulle nog helst vilja ha kvar vänskapen, men vill ju jättegärna också att de ska hända något med den nya


   
SvaraCitera
Exner

gurl00:

De var en väldigt jobbig och svår fråga, eftersom jag känt den gamla killen så pass många år och han betyder väldigt mycket men samtidigt vill jag ju gå vidare med den nya. Skulle nog helst vilja ha kvar vänskapen, men vill ju jättegärna också att de ska hända något med den nya

Då verkar det som att du skulle prioritera relationen med den nya, men så länge inget händer behöver du inte välja. Det kan också vara så att den gamla killen vill vara din vän i alla fall.


   
SvaraCitera
gurl00
Ämnesstartare

Exner:

Då verkar det som att du skulle prioritera relationen med den nya, men så länge inget händer behöver du inte välja. Det kan också vara så att den gamla killen vill vara din vän i alla fall.

Nej precis, men om de skulle hända något.. Nja lite osäker på om han skulle vilja fortsätta vara min vän, för har varit en sån här situation förut i våran "relation" och han tog de jätte illa och ville knappt ha kontakt med mig längre..:/


   
SvaraCitera
Exner

gurl00:

Nej precis, men om de skulle hända något.. Nja lite osäker på om han skulle vilja fortsätta vara min vän, för har varit en sån här situation förut i våran "relation" och han tog de jätte illa och ville knappt ha kontakt med mig längre..:/

Ah. I så fall har han ett intresse av att något mer ska hända mellan er. Det vore bäst för honom om du berättar att du inte ser så på honom.


   
SvaraCitera