Aviseringar
Rensa alla

vet era föräldrar eller ba ngn utomstående att du e medlem på um o har internetkompisar o hela paketet typ


Har tjatat om UM för de flesta omkring mig genom åren. Rodnar


   
SvaraCitera

min pojkvän vet om mitt um-konto Rodnar ville hålla det hemligt först men han råkade se när jag var inloggad på mobilen, efter det gav jag upp och sa att han fick kolla om han ville


   
SvaraCitera

hoppas dock att han inte snokat för mycket, jisses alltså


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Damn it, röstade fel. Rodnar

  • Min syster vet självklart om de, minns inte vem av oss som reggade sig först här.
  • Vissa tjejkompisar vet också om detta, då syftar på dom jag kände innan vart medlem på UM. (På den tiden då fanns även lunarstorm).

   
SvaraCitera
mynona

siceps : nej

Dvs inte um-delen. En beskyddande barndomskompis ville dock följa med om jag skulle möta personer från internetforum ifall de var av hankön och själv göra sig en uppfattning om dem 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Dvs inte um-delen. En beskyddande barndomskompis ville dock följa med om jag skulle möta personer från internetforum ifall de var av hankön och själv göra sig en uppfattning om dem 

sött


   
SvaraCitera

siceps : ja

att jag har internetkompisar ja, just um nej, eller jo, mamma hittade ju mitt gamla konto och han har väl räknat ut att jag har skapat ett nytt.... men tror inte (hoppas!) att hon har hittat det samt räknat ut att det är jag, så mkt fritid har hon ändå inte (eller...?) 
brukar hänvisa till um som "ett forum jag hänger på" när/om jag nämner nåt hätifrån till mina vänner. 


   
SvaraCitera

Edinburgh:
Har tjatat om UM för de flesta omkring mig genom åren. Rodnar

naaw Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: mamma hittade ju mitt gamla konto och han har väl räknat ut

aaaaww <3 


   
SvaraCitera

S3ON:

aaaaww <3 

hahahaha, för en gångs skull hoppas jag verkligen att hon stalkar mig här Galen om hon gör det lär jag ju få reda på det nu Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror dom skiter i så länge det inte stör mitt skolarbete 😛


   
SvaraCitera
mynona

siceps :

sött

omtanke sött; underskattning av mitt omdöme ej lika sött. 

Hen fick ändå inte följa med


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

shatter:

hahahaha, för en gångs skull hoppas jag verkligen att hon stalkar mig här Galen om hon gör det lär jag ju få reda på det nu Rullar ögonen

Effektivaste sättet vore om någon gömmer en webbkamera på ditt rum. Galen


   
SvaraCitera

Ice:

Effektivaste sättet vore om någon gömmer en webbkamera på ditt rum. Galen

det skulle inte hjälpa alls :/ isf om jag på nåt vis kommer åt hennes internet trafik... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : nej

XD


   
SvaraCitera