Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur jag ska göra ..


Ämnesstartare

Hhm.. det är den här killen. Han är skit snygg, festar mycket & annat sånt. Han är riktigt jävla snäll och nt en sån där douchebag ..
Vi har träffats upp till 4 gånger. Men ändå så har spelar vi LoL hela tiden med varandra och pratar ofta över fb innan allt det här. Men vi har pussat varandra & massa sånt när vi träffades, även om första gången vi träffades kändes väldigt fake [rolleyes]
Men det är det att i förrgår så träffades han & jag, men jag va rätt full då. Så va vi nära på att ha sex, men det kom något i mellan som gjorde att jag va tvungen att dra hem (lång historia).
Så sen efter det har han helt plötsligt blivit jätte go & säger att han tycker om mig på riktigt och att vill ha nått seriöst.

Men kan det bero bara på att han vill ligga? Jag vet inte riktigt om jag blir sjukt lurad, för han kanske låtsas va någon han inte är när han är med mig men .. ah [tard]


   
Citera

Chuzo:

Men kan det bero bara på att han vill ligga?

klart han vill ligga men det behöver ju inte betyda att han inte tycker om dig för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

klart han vill ligga men det behöver ju inte betyda att han inte tycker om dig för det?

det vet jag ju, men det känns ändå för fort för att vilja ha något "seriöst" liksom .. huhu [ops]


   
SvaraCitera

han verkar ju tro att han gillar dig iaf, lika bra att köra på och se vad som händer, i värsta fall får du ju ligga iaf.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

klart han vill ligga men det behöver ju inte betyda att han inte tycker om dig för det?

[blush] ba väntade på att nån skulle säja nåt dumt men du sa nåt br ist!!! även fast du är arg hela tiden så e du fortfarande snäll +_+


   
SvaraCitera

Chuzo:

det vet jag ju, men det känns ändå för fort för att vilja ha något "seriöst" liksom .. huhu

ligg om du vill ligga, om du inte vill så gör inte det. Vi kan inte veta om han gillar dig eller inte tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

han verkar ju tro att han gillar dig iaf, lika bra att köra på och se vad som händer, i värsta fall får du ju ligga iaf.

bara att köra på då [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tickstart:

ba väntade på att nån skulle säja nåt dumt men du sa nåt br ist!!! även fast du är arg hela tiden så e du fortfarande snäll +_+

jag är väl inte arg [sad]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag är väl inte arg

jag vågar då inte prata me dej så ofta iaf :$


   
SvaraCitera

Fingerprints:

ligg om du vill ligga, om du inte vill så gör inte det.


   
SvaraCitera

Tickstart:

jag vågar då inte prata me dej så ofta iaf :$

vaaa? [sad]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vaaa?

äh glömre :$$$$


   
SvaraCitera

Tickstart:

äh glömre :$$$$

Jag som knappt kan bli arg liksom 🙁


   
SvaraCitera