Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur mycket hon gillar mig..


Ämnesstartare

jag har ett litet problem, träffade en tjej över internet i vintras och vi började dejta. Efter vi sovit över med varandra ett par gånger märkte vi att vi inte klickade riktigt:/

Jag gick vidare och har varit singel sen dess, hon tog det dock värre men blev ihop med hennes ex ett par veckor efter vi hade träffats.
Strax före skolavslutningen i 1an tog jag kontakt med henne igen. Då var dom fortfarande tillsammans och vi började smsa osv..träffade henne i början av sommarlovet och det klickade betydligt bättre denna gången. Vi bor 11 mil ifrån varandra så det är en stor nackdel och dennes kille i samma stad.
Jag och hon träffas lite bakom ryggen på honom fast senare kommer det fram att han varit otrogen mot henne också.

Hon åker till Polen en vecka och skickar ett par sms och ett vykort under färden.Att hon saknar mig och vill träffa mig snart. När hon kommit hem är vi båda rejält sugna på att träffas och det gör vi. Det fungerade bra och jag fortsätter att ge henne komplimanger. Saknaden blir stor när jag kommit hem dagen efter så vi beslutar oss för att träffas tre dagar efter igen. Under tiden grälar dom med varandra. När jag är med hemma hos henne så gör hon slut med honom via telefon.
Hon säger att hon glömt honom efter bara en halvtimme till mig men det tvivlar jag väldigt mycket på.
Jag säger att jag älskar henne och det gör jag verkligen, frågar henne vad hon vill och om hon gillar mig fast hon pratar alltid bort mig eller blir det tyst ett tag.
Så jag vet inte vad hon vill men ändå vet jag att hon gillar mig men inte hur mycket..

Hon är inte den bästa på att ta initiativ men vad ska jag göra? vi har ändå varit på g över två månader nu...

tacksam för svar:)


   
Citera

lo2eye:

Efter vi sovit över med varandra ett par gånger märkte vi att vi inte klickade riktigt:/

Mm, hatar när tjejer inte släpper till, klart man tappar intresset för dom då, fan tror dom liksom[confused]

lo2eye:

träffade henne i början av sommarlovet och det klickade betydligt bättre denna gången.

nice! kunde hon sina grejer då?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellerhur!...
Klart hon kunde^^


   
SvaraCitera

Ta henne ifrån honom!


   
SvaraCitera

Hon vill sexa dig och har tröttnat på sin pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske det är så :/
hon hade träffat en killkompis och sa dom satt mest och glodde..
dom kanske har börjat gilla varandra, kanske därför hon blivit så kall.
För hon svarar aldrig på sms nuförtiden...


   
SvaraCitera

skit i henne lite då och var inte på överhuvudtaget, hör hon av sig så gör hon om inte så är hon ju inget att lägga energi på.

det är det enda som funkar på mig
obs erkänner hur patetisk jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det är klart, lättare sagt än gjort^^[no-no]


   
SvaraCitera